Sönd. 24 maj -09 - Två snabba veckor!

Två veckor sen senaste inlägget och tiden fullkomligt rusar iväg!
Försöker att minnas vad som hänt sen senast och det mesta kretsar kring jobb och fotboll.
Finns ändå några höjdpunkter som sticker ut lite extra; fika med 4 "gamla" vänner (vi har känt
varandra sen 88-89, tror jag, tack Ikka, Annika A, Ingela och Ulla), utvecklingssamtal med lillemans
mentor (alla mål uppnådda med råge, stolt och glad mamma), sett på Göteborgs Varvet och trevlig
efterföljande grillning med goa vänner (ett bra tag sen jag rumlade i säng vid 4 på morgonen, lite
på pickalurven *L*), födelsedagsfika hos
Malin H, med fler goa tjejer och avslutningsvis långhelg
och Göteborg Cup ute på Kviberg (kul även om inte det inte gick så bra resultatmässigt) men det var
gott med några glas vin på lördagskvällen (eller hur Anna?! *L*)

Har varit scrapsugen men inte fått till några layouter, men några kort har det blivit.
Fått 3 st beställningar på studentkort och fick slutligen till dom:

     

Kommande vecka får ägnas åt förberedande födelsedagsbestyr. Robin fyller 16 år på lördag
 och Jeppe 12 år fredagen efter, (!!! vart tog dom åren vägen??)

Nu ska jag bädda rent i våra sängar och sen blir det en go dusch innan det är dags att
nana kudden!

Ha nu en bra start på v. 22, om jag inte hörde helt fel så är det lite bättre och varmare
väder på g.

krAM Anneli


Kommentarer
Postat av: nancy

Ser att du har fått gjort några studentkort,NICE.

Kul att se dig hos Malin, och jag har faktiskt testat lite olika cykelhjälmar kanske de kan funka med någon ;) annars får jag väl motionera på annat sätt kanske :)

Ha de gott

kram

Postat av: Erica

Ja, dagar och år bara flyger förbi..... maj månad är hemsk och underbar på samma gång.... Finfina kort!!! Kram kram Erica

2009-05-25 @ 08:51:50
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Visst hade vi trevligt tillsammans i helgen,började ju redan fredag med match på ruddalen!!!! Mycket fint du gör,nu har jag ju suttit brevid o kollat dig lite. Kul!!! Kram

2009-05-25 @ 16:53:30
Postat av: malin

jättefina kort :) och det låter som att du har haft en härlig helg kram

2009-05-25 @ 22:21:14
URL: http://mallafors.se
Postat av: elisabethp

Jättefina kort! Vi ses i eftermiddag!

kramkram

2009-05-27 @ 09:49:23
URL: http://elisabethp.blogg.se/
Postat av: Malin H

Grattis på födelsedagen!

2009-05-28 @ 10:51:38
URL: http://malinsscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback