Tisdag 17 mars -09 - Ingen vanlig tisdag

Idag känns det verkligen inte som en vanlig tisdag. I vanliga fall tycker jag att tisdagar är veckans
värsta dag, låååång, seg och tråkig. Idag är det på dagen 6 veckor sedan pappa fick sin hjärtinfarkt,
men det som gör den här dagens så speciell för mig är att idag fick han äntligen komma hem!!
Efter 6 långa veckor då jag besökt honom alla dagar utom en. Det har varit en otrolig upplevelse
att se honom bli piggare och bättre för varje dag och se hur bra han sköter alla sina mediciner.

Så välkommen hem, älskade pappa!!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Har väl egentligen inte så mycket spännande att berätta sen sist, men några ljusglimtar finns det;
Scrapmässan med
Erica förrförra helgen, en rolig Eriksbergs-fest i lördags och en som alltid
härlig Paperdollsträff i söndags!! Tack alla goa "dolls" för en dunder dag!! Ni är så goa allihop!!!
Fick inte gjort så mycket på träffen men en canvas beställd av en vän blev det iaf och en LO som
bara ska kompletteras med en rubrik. Så här blev canvasen:





För övrigt kan jag meddela att jag lyckats härda ut med min pulverdiet, imorgon börjar tionde och
sista veckan på enbart pulver. Efter 8 veckor visade vågen på -18,7 kg och jag hoppas att
det är ytterligare nåt kg minus på morgondagens vägning. Mitt mål är att ha gått ner 20 kg på 10 v.
Idag har jag dessutom varit och tränat för första gången sen pappa blev sjuk och det är jag sååå
nöjd med. Får väl se om det blir träningsvärk imorgon *L*.

Har några kort som jag kan visa oxå, lite terapiarbete mellan alla sjukhusbesök:

     

   

   

Vill än en gång passa på att tacka er ALLA, ingen nämnd och ingen glömd,
för all stöttning jag fått via telefonsamtal, sms, msn och mail under de senaste veckorna!!

krAMar i mängder till er alla!!

  Anneli 


Kommentarer
Postat av: malin

heja pappa :) åh vad härligt- vad glad jag blir vännen, att han fått komma hem... och det du skapat, snyggt som alltid... du har varit helt fantastiskt duktig med ditt pulver - och det syns verkligen tusenkramar

Postat av: Petra

Hej vännen!

Först vill jag säga att gud va roligt att din kära pappa får komma hem.

Och så vill jag tacka för i söndags. Jag hade en fantastiskt rolig dag ihop mer er och ser fram emot nästa tillfälle.

Canvasen är görfin. Jag ska göra en med Liams dagisfoto.Men först ska jag blogga lite av det jag gjorde i söndags. Många fina kort du gjort.

Kram kram

2009-03-17 @ 23:12:14
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: nancy

Jag ser vad du har fått din styrka och kämpeanda ifrån ...du och din pappa( och resten av familjen förstås) har verkligen kämpat på, med mycket nu. Du är sååå himla duktig med pulvret, en annan fattar inte hur du har ståt ut. BRA KÄMPAT! och kanon resultat har de vissat oxå Grattis.

Tack för i söndags.

Kram

2009-03-18 @ 08:18:13
URL: http://pinknanc.blogg.se/
Postat av: LENA L

Å VAD GLAD JAG BLIR FÖR ATT DIN PAPPA FÅR KOMMA HEM.HAN SER PIGG UT.DU GÖR SÅ FINA GREJER ANNELI.ÄR ALLT INNE Å TITTAR EN DEL HÄR.OM DIN VIKT ANNELI VISSTE ATT DU SKULLE KLARA DET.DU E KANON DUKTIG VÄNNEN TUSEN KRAMAR FRÅN MIG.HÄLSA DIN MAMMA!!!!!!!!!!!!!!! TUSEN KRAMAR FRÅN MIG.

2009-03-18 @ 15:11:48
Postat av: Maria

Underbart att höra att din pappa kommit hem!!! Vilken härlig nyhet, vad skönt för er alla!

Och WOW vad duktig du har vart med viktnedgång, du måste vara extra supersnygg nu tjejen!!

En massa snyggt har duskapat också! Hoppas vi ses på nästa träff!

Kram från Maria

2009-03-18 @ 23:37:00
Postat av: Erica

Vad skönt att din pappa är så mycket bättre och att han fått komma hem :) Tack själv för i söndags, alltid trevligt att ha dig somm bordsgranne ;)Underbart fin Canvas och så mycket fina kort, har det varit lite terapi kanske... kram kram Erica <3

2009-03-19 @ 22:00:13
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: elisabethp

Vad skönt att din pappa får komma hem!

Och tack för i söndags! Vilka fina kort du gjort!

Du är verkligen duktig med ditt pulver! Bra kämpat!

kramkram

2009-03-20 @ 08:03:41
URL: http://elisabethp.blogg.se/
Postat av: annika.h

Tack tack för den fina tavlan du gjort för mig på min son,den e underbar.

Å sen underbart att din pappa kommit hem å e på bättrningsvägen hela tiden.

kram på dig

2009-03-20 @ 14:03:22
Postat av: SusanneSj

Heeeeeej!

Vilket underbart härligt inlägga på många sätt och vis.

Först o främst din pappa, jätteglad för er skull att det gått så bra. Skickar en BIG cyberkram till dig.

Fina kort har du fått till också, jättehärliga stilrena snygga.



Canvasen blir riktigt gullig, snyggt m blått.



-18,7!!! MY GOSH!!!!!! Hur bär du dig åt???

Jag har 3 trivselkilo som jag vill ha bort, omöjligt. Kroppen försvarar sig så det bara skriker.

Men alltså Annelie, GRATTIS! Verkligen bra gjort. Härligt att få investera i en ny fin vårgarderob.

Stor kram o ta hand om dig

2009-03-21 @ 07:30:47
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Annika

Skönt att din pappa äntligen får komma hem. Ja Paperdollsträffen var görkul som alltid! Snygg Canvasen blev. Kan tänka mej att Hedlund blev nöjd! Duktiga DU...snart är det inte mycket kvar av dej om du ska gå ner i den takten. Gulliga kort! Hann inte med en promenad bort till dej, tyvärr. Jag och Danni gick en lång promenad i rask takt sen var jag så trött, fick vila på soffan usch. Hoppas att du hittade nåt fint i affären...//kramar på dej. Annika

2009-03-24 @ 20:35:18
URL: http://mellbina68a.bogg.se
Postat av: Petra

Hej vännen

Tack för den fina kommentaren om mina foton. Liam och jag hade verkligen jättekul när fotona togs. Vill göra det snart igen.

Självklart ses vi till nästa träff och det ska bli så kul.

KRAMAR

2009-03-25 @ 21:21:42
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: Malin H

Oj WOW jösses!

Nästan 20 kilo OCH Pappa får komma hem!

KÖP EN LOTT!!!

Du är SKITDUKTIG!!! GRYMT!

Måste snart få se den nya Anneli!



Kram kraam

2009-03-26 @ 09:22:19
URL: http://malinsscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback