21 jan. -09

Hej mina vänner!

Jag har 3 mobiler: 2 st använda men i bra skick.

Den andra är oanvänd. Om ni är intresserade kan ni få dom jättebilligt.

I slutet av inlägget finns foton, om ni undrar något så kan ni alltid ringa mej..


Det är följande mobiltelefoner:

1. En ny Nokia med bra kamera och med megapixel.

2. En lite äldre Nokia med vibrator men även den med kamera.

3. En Ericsson med spel.

Om ni inte vill ha någon utav dom så gör det ingenting, vi kommer att vara lika goda vänner som vanligt.

Slutligen vill jag vara tacksam för att ni tog er tid.

Jag tar gärna cash, för jag behöver verkligen pengar just nu så här efter jul!


1. Nokia. Som ny, med kamera:






2. Nokia. Lite äldre modell, men har kamera och som vibrerar:




3. En Ericsson med spel.



Om du skrattar just nu så är jag nöjd!


Ha en bra dag!! // krAM Anneli


Kommentarer
Postat av: Erica

Ja man får sig ett gott skratt.... men första gången jag fick den på mail var det utan bilder... inte lika roligt då.... kram erica ;)

Postat av: malin

haha - kamera och vibration låter bra... jag tar den - hur mycket vill du ha? ;) 12,50? kraaaaam

2009-01-21 @ 21:27:59
URL: http://mallafors.se
Postat av: nancy

Denna hade jag missat. Den var ju skit bra :) :)

kram

2009-01-23 @ 12:53:46
URL: http://pinknanc.blogg.se/
Postat av: Göran

Din lilla skojare där:)

2009-01-27 @ 14:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback