Onsd. 29 april -09 - Sommar??

Vilket väder!!! Är det sommaren som redan är här? Det är ju helt underbart och
man har inte den minsta lust att sitta inne och jobba på dagarna. Och inte vill man
gå och lägga sig på kvällarna heller. Tycker att man får en helt annan energi så fort
det blir lite sol och värme. Hoppas verkligen att det håller i sig under hela Valborgshelgen!

Kvällen har vi tillbringat nere vid Krokängsplan, då Urban spelat match. Vinst med 2-0 och
fjärde raka vinsten för Eriksbergs A-lag. Inte fel!
Dessutom dök mamma och pappa upp och hejade på oxå. En glad överraskning! *L*

Imorgon är det jobb som vanligt men vi stänger "redan" kl. 16 och jag får gå hem en hel halvtimma
tidigare än vanligt. Kvällen ska tillbringas med släkten för att fira en 50-åring och det lär bli
massor av goda pajer!

Resten av helgen blir hyggligt lugn för min del. Ska försöka få scrappat lite plus att det blir en sväng
in till stan och optikern på lördag. Både jag och Jeppe behöver nya linser och Jeppe behöver även
nya glas i sina glasögon trots att dom inte är särskilt gamla. Optikern sa ju redan förra året att Jeppe
tyvärr kommer få dubbelt så dålig syn inom ett år.
Lite mer "jobb" blir det då istället för Urban som lovat lite olika vänner att hjälpa till med mat inför
både konfirmation och 40-års firande i helgen.

Lite skapat har det oxå blivit då vi hade Paperdolls träff i söndags.
2 layouter och ett kort.

   
Tack alla goa dolls, för en som vanligt härlig dag!!!

Har även två "gamla" layouter som jag gjort tidigare, men inte vet om jag är riktigt färdig med,
det känns som det saknas nåt. Dom ska dessutom "ges bort". Jag får värka lite på dom!
Vet att det saknas rubrik, men dom ska nog ramas in och användas som tavlor så jag
tror jag skippar rubrik.

 

Innan jag hoppar i säng måste jag få sända lite extra "kärlek" åt tre håll:
Malin som fyllde år i måndags, Elisabeth som fyller år imorgon och Annika som fyller 1 maj.
GRATTIS TJEJER!!

Ha nu en riktigt härlig valborgshelg allihop!!

krAM Anneli

Kommentarer
Postat av: malin

tack söta du :) och tack för besöket (och presenten) i måndags - jag blev jätteglad! härliga layouter och kort, superfint som alltid kram hoppas att ni får en fin helg, vi ses kanske ;)

Postat av: Eivor / Ejja

Du har gjort jättefina LOs!! Härliga färger och stilrena, det gillar jag.

Hoppas du hittar/känner vad som saknas på de LO som ska ges bort, de är också finfina.



Trevlig helg!

KRAM

2009-05-01 @ 07:12:24
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: Erica

Härliga LO:s som vanligt:) Kram kram Erica

2009-05-01 @ 21:49:57
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Petra

Dom är så fina dina LO's och gillar ditt mors dagkort skarpt!!!

Kram

2009-05-01 @ 22:25:50
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: Petra

Först och främst: Gud vad duktig du är på att scrappa!! Har alltid velat testa, men har inte kommit till skott ännu... Mina foton ligger kvar på datorn, suck!



Sedan - sist men inte minst, måste jag få svara på ditt inlägg: Shit vad coolt! =D Då är vi ju nästan släkt kan man väl säga? Hihi! Blev jätteglad av det du skrev. Tack! Kanske dags för en släktträff snart?? ;-)Linda får rodda ihop en!

2009-05-04 @ 22:56:38
URL: http://iconfess.blogg.se/
Postat av: elisabethp

Tack för presenten o för att ni kom i söndags!! Vilka fina grejer du har gjort!

kram!

2009-05-05 @ 09:10:37
URL: http://elisabethp.blogg.se/
Postat av: Maria K

Härligt scrappat! Och morsdagskort redan- du är då ute i god tid ;-) Kul att du redan hunnit scrappa fotona från er promenad för ett tag sedan!

Ha det gott! Kram Maria

2009-05-05 @ 11:14:05
URL: http://mariascollage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback