23 okt. -08 - Snart dags...

...för Scrappening-helg! Ska bli såå kul!
En massa roliga utmaningar, demos och kurser och två butiker, Arkivet och Collage Scrapbooks,
som deltar, så man behöver ju inte vara orolig ifall men skulle glömma nåt. Jag har ju iofs nästan
krypavstånd hem så mig går det ingen nöd på.
Vilket jättejobb ni gör, Malin H, Malin F och Elisabeth!!!!
Hoppas nu verkligen inspirationen infinner sig för min egen del, förra året satt jag och tittade och vände
papper i 3 timmar innan jag kom igång *L*. Men bättre sent än aldrig.

Känns verkligen härligt med torsdagkväll och att man vet att bara en arbetsdag återstår.
Imorgon efter jobbet måste vi verkligen åka och storhandla, vilket jag inte ser fram emot, fredag och
lönedag för många, så det blir väl till att "slåss" med alla andra. Men med tanke på helgens aktivitet
för min del så har vi inte mycket val. Det är ju lite synd om råttorna här hemma i skåpen,finns ju knappt
smulor åt dom, så här behöver det verkligen fyllas på.

Jeppe och jag har varit ute och promenerat precis, en sväng ner till Coop Eriksberg, för att handla fika
och hämta lite scrapprodukter jag beställt på nätet.  Men nu ska vi njuta av kanelbulle och mjölk,
så jag önskar er alla en härlig helg!!

Några av den senaste veckans alster:

   

 






krAM Anneli

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Åhå vad tjusigt : D Christel & Mikaelkortet var sååååå fint precis som de andra.

Ha det nu så kul i helgen.

Själv ska jag bowla ikväll, mkt trevligt.

Kramis

Postat av: Louise (vbg)

Så mycket fint du har gjort. NU har jag äntligen packat färdig och vad tar jag då med mig.....hm ALLT :) Hur många kassar mm som helst... jaja vi ses i morgon. Kramiz

2008-10-24 @ 22:00:50
URL: http://louisevbg.blogg.se/
Postat av: SusanneSj

Hur hade ni det?

Nyfiken ; D

2008-10-26 @ 20:40:45
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: lilla anna

2008-10-27 @ 18:13:16
URL: http://[email protected]
Postat av: lilla anna

Hej vännen! vad kul att höra av dig, och tack för fantastiskt trevligt och roligt sällskap i helgen! Hoppas handbollen gick bra, och hojta till om du har några fler fotofrågor - finns här vet du! / Kram Anna Rex

2008-10-27 @ 18:15:05
URL: http://frokenrex.blogspot.com
Postat av: Lillebror

Hemma och vänder , landade i Gbg 04.00 , gick upp 07.30 och packar nu för avresa igen om 1 timme.

Hoppas ni alla mår bra, Mvh Lillebror

2008-10-30 @ 10:12:24
Postat av: SusanneSj

Vill skicka en kram o trevlig helg!

2008-10-30 @ 15:58:24
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback