27 maj -08-Ännu ett år till handlingarna!

Vart tar tiden vägen??? Insåg precis att det är nästan en månad sedan jag sist
bloggade. Inte ett enda inlägg på hela maj. Har ju varit ute-väder och lusten att sitta
inne framför skärmen har helt enkelt inte infunnit sig.
Det har hänt ganska mycket sen sist. Jag har varit med och firat en hel hoper
födelsedagstjejer; Malin F, Elisabeth, Annika och Malin H. Massor av trevliga fikastunder
har det blivit!!
Fick gjort en egentillverkad present till min vän Annika som fyllde jämt (inga siffror nämnda *L*),
 fick idén av Erica och albumet fick jag köpa av Malin F, tack tjejer!
Gjorde ett album på 20 sidor med kort från 10 års vänskap, det sträcker sig alltså från -98 - -08.
Ångrar nästan att man inte gjorde två och behöll ett själv, för det är ju massor av goa minnen.
Här är iaf några av sidorna:

       
     
      

Ännu en födelsedag firade vi i söndags då vi åkte till Älvängen för att uppvakta min äldsta vän Ikka
 som också klev över det magiska jämna årtalet. Tur att man är så ung själv! *S*
Vi hann även med att fira våra mödrar denna dag.

Förutom allt kalasande så har det varit precis som vanligt, handboll, fotboll och så har vi även
hunnit med en sjukdomsrunda med förkylning och halsont. Jag och kompisen Ipren jobbade
ihop hela förra veckan vilket kanske inte var så smart då jag legat hemma i 1,5 dag nu.
Men imorgon är det nya tag igen. Kan ju inte vara sjuk imorgon då det ju är min dag. *L*

image557

Efter jobbet tar vi oss nog en tur ner till Eriksberg för att äta en bit mat.
Bara två dagar kvar att jobba den här veckan för på fredag har jag och gubben semester.
Ska ju fira 66-års kalas på fredag och det finns en del att fixa med. Robin fyller 15 på fredag
och Jeppe fyller 11 nästa torsdag. Som sagt maj-månad kryllar av födelsedagsbarn! *L*

Så vitt jag har förstått så fortsätter solen och värmer
och jag önskar er alla en fortsatt härlig vecka!!

image556

krAM Anneli

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Snyggt snyggt snyggt!!! Vad kul att få se lite alster igen. Duktig som 17.

Men du!!!
* * *HURRA HURRA HURRA* * *
* * *Ja må du leva ja må du leva...* *
*
Stort GRATTIS tjejen på din födelsedag!
Många goa kramar från mig

Postat av: malin

GRATTIS på födelsedagen vännen - hoppas att du har en underbart strålande härlig dag!! *kramar i massor*

2008-05-28 @ 12:12:37
URL: http://mallafors.se
Postat av: Malin H

Grattis grattis grattis fast igår...ja, jag får skriva idag.....
Hoppas du hade en fin dag igår!!!
Hoppas också såklart att du fick fina saker!!!
Kram kram

2008-05-29 @ 09:57:34
URL: http://malinsscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback