1 juni -08-TUSEN TACK!!!

ETT STORT OCH VARMT TACK TILL ER ALLA!!
Familj, släkt, vänner, jobbarkompisar, bloggkompisar, ja till er alla för att ni gjorde min 40-årsdag
i onsdag, och vårt kalas i fredags till två underbara och minnesvärda dagar.

Har fått så många underbara, fina, roliga, användbara presenter, och för att inte tala om
alla vackra blommor!

Från min sambo och barnen: 40 underbara rosor och ett stort bidrag till en ev laptop.
 Rosor

 Blommor; tack Ingela, Annika och Ulle, Virre och Dick,
 och kort på födelsedagen, Diggilobiljetter av jobbarkompisarna och en underbar
handgjord (av Malin) väska av Malin och Carin.
     

Pärlhalsband från mor och far:


Ett fantastiskt album av Annika,  på rim och med underbara bilder av våra 10 år som vänner,
samt presentkort att köpa scrapsaker för:
     

   

Alfabetet Mademoiselle av scrap-vännerna; Malin H, Malin F, Elisabeht, Nancy och Erica:
 

En underbar topp och "presentkort" till ett arrangemang (när jag ska åka och bo på hotell med min
vän Ikka (presenten som hon fick av mig då hon fyllde 40 *L*). Vi liksom åker ihop och ger varandra olika
delar av den gemensamma helgen. Från Ikka, Tapio och barnen.

Biljetter till Rondo och Nanne Grönvall av fam. Ericsson-Hallgren.
Ett underbart linne av min vän Carina och hennes Mats samt barnen.
Samt ännu fler bidrag till min laptop av mormor Hjördis, svärmor Lisbeth och Hatte,
Agneta, Markus och Thomas, Göran, Ann och Simon, Gunilla, Åke och Bea.

Firade ju även Robin som fyllde 15 och Jeppe som fyller 11 nu i veckan.

En bild på helgens mest nöjda 15-åring med sin nya moppe:

Moped

KrAMar till er alla!! / Anneli image576


Kommentarer
Postat av: Erica

Vilka fina presenter du fick :0)
Kram kram Erica :0)

Postat av: Louise (vbg)

Ett JÄTTESTORT grattis på din dag. Det lät som det var en toppendag. Kramiz

2008-06-02 @ 21:07:41
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: maria

http://ladiesmafia.mylava.net/

kom in och umgås !

2008-06-02 @ 22:00:28
URL: http://hippamorsan.blogg.se
Postat av: Robban

Ett Stort Grattis i efterskott Anneli!

Må så gott i sommar värmen..suck..leer..

2008-06-02 @ 23:30:43
Postat av: Petra

GRATTIS i efterskott vännen.
kramar Petra

2008-06-03 @ 14:34:54
URL: http://petraspyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback