31 jan. -08 - Synda!

Tycker faktiskt att jag varit ganska duktig i januari, för jag har dragit in på godis och
andra sötsaker. Observera att jag skrev dragit in på och inte slutat med helt!!! *L*
 Jag åkte liksom med av bara farten då Urban gjorde en "deal" med
ungarna på nyårsafton, han slutade röka om dom slutade äta godis detta året.
I potten för ungarnas del ligger någon form av belöning i slutet på året , kan vara ett
nytt Playstation eller nåt liknande. Vi räknade ut att vi i runda slängar sparar
ca 12000-14000 kr på ett år och då kan jag skamset erkänna att vi lägger mer pengar
på godis än vad Urban lägger på cigaretter varje vecka.

Tänker ju inte sluta njuta av livets alla underbarheter så idag ska jag synda!

En av mina jobbarkompisar är tillsamman med en tjej som är konditor och imorse
när jag kom till jobbet stod det 15 ljuvliga och nybakade......

Semla

semlor i lunchrummet.
Årets första och förhoppningsvis sista semla för min del! 
Men jag ska nog inte lova för mycket! Hmm!

Förlust för vårt kära RIK igår, första halvlek var ingen höjdare men dom spelade
upp sig i andra men det räckte tyvärr inte.

Har varit så pysselsugen det sista men har ju ingen som helst inspiration,
men ska försöka sätta mig vid köksbordet en stund ikväll och stirra på mina
saker så får vi se vad som händer.

Ha nu en skön torsdag, i eftermiddag väntar storm, så håll i hatten!

krAM Anneli


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag bara ÄLSKAR semlor, börjar dreggla då jag ser ditt inlägg!!!
Kram

2008-01-31 @ 15:37:58
Postat av: Nancy

Å vad sugen jag blir,jag äääälskar semlor jag med :)
får hålla mig till imorgon :) för nu orkar jag inte ut i blåsten igen och på willys fanns de inga :(
Ha en bra kväll
kramis

Postat av: Dum-Per

Men sluuuuuuta.....blev jag galensugen nu eller? hygglo!!!!

2008-01-31 @ 17:40:44
URL: http://dumper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback