28 feb. -08 - Solig torsdag!

image458

Så underbart att vakna till fågelkvitter kl. 06.15 imorse. Kände mig faktiskt ganska pigg!
Och så blir det dessutom ljusare mycket fortare. Visst e det härligt!!

De två senaste dagarna har gått så himla fort, undrar om det beror på att jag inte har jobbat
fulla dagar?! *L* I förrgår smet jag redan vid 13.30 för att först fixa naglarna och sen var det
hårets tur. Skönt att ha några timmar komp att utnyttja.
Igår började jag inte jobba förrän 11.15 för jag var tvungen att ta en tur till vår företagsläkare
med Robin som haft riktigt ont i halsen, varit redigt förkyld och hostig i några dagar.
Lika bara att kolla så det inte var halsfluss, och han har klarat sig...än så länge.

Längtar sååå tills imorgon!! Då ska Urban och jag "använda" hans julklapp från mig.
Vi ska gå på Hemsöborna på Lisebergsteatern och efteråt blir det förhoppningsvis
en räkmacka på Gothia! Smaskens!! *L*

På lördag...om jag är i form....tänkte jag och Annika göra en liten utflykt till Borås,
för att besöka Magnolia som har ett litet vår-jippo.
Någon av Paperdollsen som vill hänga på???

På lördag fyller även Urbans mamma år och vi är dessutom några ur tjejgänget
som ska ner till Eriksberg och bowla, så vi får se hur jag syr ihop den här dagen. *L*

Fick knåpat ihop några kort igår och så här blev resultatet:

   

Ha en fortsatt go och solig dag!!

krAM Anneli


Kommentarer
Postat av: elisabethp

Heeeeej! Vilka fina kort!
Du ser ut att få en fullsmockad helg!Men bara med roligheter,och det är ju alltid trevligt.
kramkram

Postat av: ME&MY

solen skiner på oss här i stockholm med, underbart!
Ha en toppen dag!
kram/Johanna

2008-02-28 @ 10:58:33
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: carin

Det bidde en choklad/kaffe paj.
E själv inte så förtjust i kaffe men på jobbet blev den uppskattad.
/carin

2008-02-28 @ 12:38:47
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Annika

Men hallå eller...gör du kort på löpande band? Hur hinner du vännen? Visst är det skönt att vakna till ljusare dagar samt fågelkvitter. Snart har vi skatorna tillbaka i vårt träd...kraxande, inte lika kul : ). Ha det så jättekul imorgon *har äntligen fattat, ler* om vi inte hörs innan. Kan ju skippa Magnolia...går ju fler tåg! Du verkar ha fullspikat ändå. Kramisar Annika

2008-02-28 @ 13:24:59
URL: http://mellbina68a,blogg.se
Postat av: nancy

Å vad härlig att få göra ordning både håret och naglarna.
Blir de något frieri på fredag tro :)
De e ju våran dag att fria på,tyvärr är min gudde väääääldigt svår flörtad på den frånten :(
ha de göttkram

2008-02-28 @ 14:30:53
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Hörde oxå härligt kvitter i morse, msyigt värre.
Teater, det lät kul. Hoppas ni får toppenkul.
Såg att de hade ngt jubileum i Borås, jag får nog hoppa det minsann. Behöver även fylla på klädgarderoben inför våren. Blir ju en tur till Götet den 29 mars.
Ursnygga kort, så himla kul att se dina alster.
Kram o trelvig helg

2008-02-28 @ 16:35:37
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback