18 feb. -08-Kort sammanfattning...

....av helgen som gick: läsning, kortmakeri, skumbad och fotboll.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja ni som känner mig vet ju att jag har svårt för att vara kortfattad *L*.

Så för att lägga ut texten lite så har det varit en ganska skön helg.  Lite kortmakeri och sen
Let's dance i fredags. Mer kortmakeri och sen lite sängläsning, dock alldeles för länge.

I lördags åkte vi in till stan för jag behövde hitta lite material till ett beställningskort.
Var på jakt efter nåt som hade med hockey att göra då kortet är till en f.d Indian.
Ut och in i alla "scrapaffärer" och Urban var snäll och följde med och agerade chaufför och
parkerade utanför varje butik, lätt och behändigt.  Men tyvärr, jag hittade inget på hockeytemat.
Efter stan åkte vi till Lundby El för att försöka hitta nya sänglampor till vårt sovrum, känns just nu
som detta är "mission impossible". Har letat runt utan att hitta nåt som vi gillar. Men...no panic...
det ska väl dyka upp nåt. Efter lampletning åkte vi vidare till "vår" fotbollsplan för att kolla lite när
Robin tränade och även prata med vår f.d. tränarkollega. Eftermiddagen och kvällen avslutades
med...ja just det, mer kortmaker, tacos och Melodifestivalen. Vilken röst hon har Sanna Nielsen!

söndagen spelade Robin träningsmatch och vi stod borta i blåsten på Sälöfjord och hejade på.
Snålblåsten ville inte riktigt gå ur kroppen så ett härligt skumbad och mer läsning tills jag upptäckte
att vattnet hade kallnat. God middag och lite tv-tittning avslutade söndagskvällen.

Lite av helgens skapande:

          

image430Ha nu en bra start på veckan! / krAM Anneli

Kommentarer
Postat av: Petra

Ciao
Ännu en gång har du gjort så många fina kort.
Tack för inspirationen!!
Kram Petra

Postat av: Annika

Låter som om din helg varit härlig och "lugn" trots flängande ut och in i affärer *S*.Ännu massvis av fina kort. Fikakortet gillar jag... Får man kanske låna en sån muffins stämpel? Kram Annika

2008-02-18 @ 17:03:53
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Ita

Vilken kortsprutare du har blivit! jätte fina.
Kram

2008-02-18 @ 18:22:15
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: ANNIKA.H

FINA KORT.

2008-02-20 @ 08:05:36
Postat av: Erica

Vilka fina kort!!! Du är så duktig :0)
Jag märkte oxå att länken inte funkade men adressen är www.roegard.nu Kram Erica

2008-02-20 @ 08:43:47
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Mandiz

Vilken fin blogg du har!

2008-02-20 @ 14:43:12
URL: http://mandizblogg.blogg.se
Postat av: malin

härliga kort - och vilken mysig helg... :) du var ju hos mig också (tack söta för att du köpte gitarr-papper till mig) och fick te utan mjölk din stackare. *kram*

2008-02-21 @ 15:36:34
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback