14 sept. - Underbar fredag

Först vill jag tacka alla som uppmärksammade min "klagan" *L* i förra inlägget!!
Såååå kul att höra ifrån alla "hemliga" besökare! Ni gör en nyfiken människa mycket lycklig! *S*

På tal om lycklig....nu har vi äntligen fått löst allt som hade med restaurangen att göra!
Tack alla goa "Dolls" för ert intresse och er omtanke!!
Tack förresten
Malin F för vaniljte och en trevlig stund i onsdagskväll!!
Nu är det "bara" svärfars begravning kommande onsdag som återstår att ta sig igenom.

Men först ska vi på efterlängtad mässa i helgen! Eller hur!? Säger som Louise skrev i en kommentar:
"Peta på mig då!", om du känner igen mig!! Ett litet hej hade varit skoj!!

Njut av att det är fredag och veckans sista arb.dag!!! *L*

bAMsekrAM Anneli    image258

Kommentarer
Postat av: Malin

tack själv söta du - för härliga vaniljljus och ljuskoppar, och inte minst trevligt sällskap! vi ses imorgon! men peta inte - krama mig :))

Postat av: nancy

Å vad bra att de äntligen börjar lösa sig för er.Bra kämpat!skam den som ger sig :)
Vi ses imorgon
kramiz

2007-09-14 @ 15:52:53
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Hej där!
Det var ett tag sedan, har inte hunnit med min bloggrunda i veckan. Alltid kul att läsa vad du skriver.
Du vet att jag lämnar alltid avtryck efter mig : D
Kramisar

2007-09-14 @ 19:37:26
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback