26 nov. - Åter till vardagen

Måndag igen och åter till vardagen. Förra veckan blev ju inte riktigt som tänkt.
Var hemma med en febrig och hostig Jeppe i tre dar och tyckte han var på bättrringsvägen.
Men icke, natten till torsdagen blev hans hosta sämre och jag fick kliva upp kl. 3 för att ge
honom hostmedicin. Hjälpte väl så där i ärlighetens namn och efter det var det lönlöst för
mig att somna om, låg och lyssnade på den lille stackarn.
Så det blev en hel vecka vab, och det var längesen sist kan jag säga.
Fick tröstat den lille bokmalen med sista Harry Potter-boken i slutet av veckan och nu är han
redan drygt halvvägs i boken. Idag efter jobbet ska vi en sväng till bibban för att lämna tillbaks
och låna nytt.

För övrigt har vi haft en skön helg. Lite nytta och lite nöje.
På lördagen hjälpte jag Robin med hans reklamutdelning då han fortfarande går gipsad,
och Urban bytte till vinterdäck på båda bilarna. Skönt att ha det avklarat!

På lördagskvällen var vi på höstmingelfest hos Göran och Ann. Jättekul med
supergod mat och trevligt sällskap! Många goa drinkar blev det oxå, så hissen gick
inte direkt hela vägen upp igår, kan jag säga.

Målet att få klart julkorten den gångna helgen uppfylldes inte heller,
men det är ju ingen
 på isen ännu.
Tyckte Jeppe sa att det första julkortet hade kommit i brevlådan idag. Ska bli spännande
att se vem det är som är SÅ snabb! *L*

Ha nu en riktigt bra start på veckan, för det tänker jag ha!

krAM Anneli image339


Kommentarer
Postat av: nancy

jaså du hade samma tanke på att få gjort lite julkort i helgen som va.Här blev de inte många gjorda.
ha de gött
kram

Postat av: Ita

Inte kul att vara sjuk....
Kram

2007-11-27 @ 07:09:20
Postat av: Annika

Hoppas att Jesper är frisk nu. Jobbigt med hosta! Du ska se att vips så är dina julkort klara...Hör av dej om vi hinner ta en fika innan FREDAG!!! Jobba på, Kramar Annika

2007-11-27 @ 14:49:20
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Erica

Hoppas på en frisk vecka för er denna
vecka.
Kram Erica :0)

2007-11-28 @ 08:09:36
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Malin H

Krya på er!
Du ska se att en vacker dag rinner det julkort ur dina händer!
Kram kram

2007-11-28 @ 09:21:16
URL: http://malinsscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback