21 nov. - Sjukstuga

Onsdag igen och det blir bara två arb.dagar den här veckan.
Har VAB:at sen i måndags, för lilleman har inte varit i toppform, snuva, feber och halsont och
ska jag vara riktigt ärlig så har det nog varit lite "VAMS" (vård av mig själv) oxå. Jag har haft konstant
huvudvärk fredag-måndag. Ingen höjdare! Igår var första huvudvärksfria dagen. Underbart!!

Fotbollsmatchen i lördags var ju ingen höjdare. Somnade t.o.m ifrån den sista kvarten och

det säger ju en del!! Nya tag idag och nu måste det bli en poäng mot Lettland.
Kanske inte helt "lett" när det är kniven på strupen.

På pysselfronten har det inte hänt överdrivet mycket. Fick gjort några julkort i helgen
och även påbörjat några påsalbum. Har bestämt mig för att försöka blir klar i helgen.

Ja helgen ja, då ska vi på mingelfest hos goa vänner. Ska bli riktigt roligt.
Jag har blivit ombedd att fixa ihop en musiktävling. Får se om jag har nåt bättre
begagnat liggandes eller om jag ska knåpa ihop nåt nytt.

Nu ska jag sätta händerna i ett nytt garn som jag köpt. Var länge sedan jag stickade.

  Åter igen: Heja Sverige!! / krAM Anneli


Kommentarer
Postat av: Malin

åhhh dina musiktävlingar som är så roliga, får jag följa med? :) vad ska du sticka för kul? en halsduk till mig? *ler* ses vi imorgon - kommer du till blomsteraffären (du har väl inte missat paperdollsgrejen)?????? ikväll är det chips och öl i soffan - FOTBOLL :) kram på dig

Postat av: Ita

Alltså jag fattar inte vart du får din energi ifrån??? Blir så avis på dig! Jag skulle även behöva en riktigt go lång stickad tröja med härlig krage, fixar du det? *ler*. Det där med musik tävling kanske man ska få höra mer om... intressant *ler* Ses imon.
Kram

2007-11-21 @ 17:41:53
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Hej Kompis!
Huvudvärk kan man vara utan, fy 17 för det. Jag kompade m dig i måndags för jag hade det också. Får alltid det första dagen i trevliga veckan... Tänk vad vi tjejer får stå ut med ; D
Gött m seger för Sverige.
Ha en fortsatt bra vecka och hoppas Lilleman piggnar till ordentligt. Det blev nog toppen efter matchen ikväll ; D
KRAAAAAAM

2007-11-21 @ 22:07:51
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Annika

Skönt att du mår bättre nu, hoppas det är bättre med Jeppe också! Huvudvärk ja, det har man ju från och till...tyvärr allt oftare! Matchen idag var iaf mycket bättre eftersom det blev seger. Bra!Åh, dina musiktävlingar är ju kul, säkert har du nåt bra exemplar av alla bra du gjort! Jaså är det dax för stickningen igen...kanske ska ses över en syjunta kopp snart då *Ler*.Du måste bara vara färdig med allt ditt julkortspyssel, så rapp du var i fingrarna sist jag var hos dej!? Mingla på.Kram kram Annika

2007-11-21 @ 22:36:26
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Tinafina

Åh, vad duktig du är som kan sticka!! Det vill jag oxå kunna! Hoppas att du känner dig bättre!
kram Tina

2007-11-22 @ 09:01:27
URL: http://tinafina.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback