Sicken dag!

Ja, det här var ingen höjdardag. Inte alls i form kände jag. Hatar ju tisdagar i normala fall för att dom är så himla sega och tråkiga. Måndagar går an på nåt sätt, man kommer tillbaks till jobbet efter helgen, "tjötar" lite med alla och sen hugger man tag i jobbet och dagen liksom bara flyter på......men tisdagar.....usch.  Och just den här tisdagen visade sig bli värre än vanligt. Vill bara spy på leverantörs- och kundreskontra och jobbiga kunder idag! Dessutom har vi bytt terminalserver idag och där var det inte många rätt innan dom fick ordning på det mest akuta.

Sen kommer man hem, aningens gladare för att arbetsdagen äntligen är över och ska försöka få lite ordning på bloggen och har en förhoppning om att kanske ev. lyckas publicera den första LO:en. Men det sket sig med dunder och brak! Tycker ju att jag är ganska slängd i engelska men att lyckas sammanfoga de två inscannade bilderna till en i Photoshop...på ENGELSKA.....gick bara inte. Så nu sitter man här arg som ett bi och funderar över "vaffö" data-engelska är så jädra krångligt!!

Ja ja, det ska väl ge sig!! Får väl lägga in en fjäskattack åt det "Helierska" hållet!! *L*

Härligt med onsdag imorgon och redan halvtid i arb.veckan.
Nu är det utförsbacke mot helgen!! *tjohooo*

Ha de godis!! / krAMar Anneli

Kommentarer
Postat av: Ikka

Onsdag! Ja jag har också alltid kännt att tisdagar är den mest "pestiga" dagen i veckan men det var faktiskt när jag jobbade heltid. En himla skillnad när jag är ledig onsdagar, hinner aldrig tröttna eftersom det aldrig blir mer än två dagar i sträck innan ledighet (denna veckan har jag dock bytt ledig dag pga möte så idag jobbar jag). Känns helt otänkbart att orka jobba heltid någonsin igen men tids nog är väl barnen stora och klarar sig själva så då får man väl bita i det sura äpplet:) Denna veckan kanske resmässigt dessutom tar slut idag, ledig dag imorgon istället och tänkte jobba hemma på fredag eventuellt så det känns nästan som fredag redan!
Datastrul på jobbet låter inget vidare:( Det är väl inte Hogias kund- och levreskontra som är problemet hoppas jag! Håll dig i så fall till Hogia Skatt, ett himla bra program!
Ha en fortsatt bra onsdag. Kram på dig kompis!

2007-01-24 @ 10:39:53
Postat av: Tina

hi,hi..ja visst är världen liten!? Ser att Ikka har skrivit ovanför mig. Är det den Ikka jag tror så gick jag o hennes lillasyster i samma klass.. ;o)
Vad roligt att fler o fler hittar till denna underbara och kreativa hobby som scrappingen är! Skall bli kul att träffa dig live på söndag och tjöta!
Hoppas att det blir ordning på servern så du slipper ödsla en massa energi på sånt!
Ha en härlig dag!
Mvh Tina

Postat av: Erica

Har du hunnit lugna ner dig lite sen igår???....
Visst är det jobbig när saker inte funkar särskilt med datorer....
Tusen tack för gratulationen:)
Kram Erica

2007-01-24 @ 14:48:20
URL: http://ericassvrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback