11 dec. - Mer sjuk än vanligt

Ja det var ju ett tag sen sist. I förra inlägget för ca 2 veckor sedan gnällde jag ju över
hur trött jag kände mig. Tror att det kanske fanns en naturlig förklaring till det.
Hade nog nån "skit" liggandes i kroppen, för på torsdagskvällen när jag kom hem så hade jag
nåt som kliade i halsen och jag kände mig inte alls i form. Men gick till jobbet på fredagen och
klarade mig igenom hela dagen med hjälp av panodil och halstabletter.
Både på lördagen och söndagen så sov jag middag och natten till måndag så bröt eländet ut.
Gick till läkaren på tisdag och fick besked att det "bara var en vanlig" virusinfektion.
Tillbringade alltså hela förra veckan hemma i sängen. Kände mig piggare på fredagen och
gick mot friskare tider. Men missade tyvärr julbordet med jobbet nere på Säröhus.
På lördagskvällen var det dags för den årliga jul-tjej-middagen. Blev en lugn tillställning
med god mat och trevligt sällskap (som vanligt), musiktävling, tärningsleken och julklappsutlottning.
Söndagen var lugn och skön, lite ensam bara, då Urban var iväg till Tibro på inomhuscup med sitt
fotbollslag.
Natten till måndagen blev jag sämre igen och sov inte många timmar utan hostade
mig igenom natten. Nytt besök hos företagshälsovården igår. Gick därifrån med recept på
pencilin och hostmedicin. Har åkt på luftrörskatarr så nu är man sjukskriven veckan ut.

image342

Önskar er alla en skön och frisk vecka!! 

Om två dagar kommer ljusdrottningen!  image343

krAM Anneli

Kommentarer
Postat av: Ita

Stackare, krya på dig.
Kram

2007-12-11 @ 18:32:20
Postat av: Lena

Fy vad jobbigt,Anneli

2007-12-11 @ 18:36:08
Postat av: Anna-Leena

Usch stackare det är inte kul att vara sjuk en bamsekram till dej så hoppas jag att du kryar på dej snart. Ha de gott KRAM :)

Postat av: Annika

Krya på dej gumman...hör GÄRNA av dej när du orkar. Kramar Annika

2007-12-11 @ 22:40:43
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Näää! Fy 17, stackars dig. Det verkade inte det minsta kul att råka ut för något sådant här inte. Mitt i julstöket och allt.
En krya-på-dig kram skickar jag till dig i stora högar

2007-12-12 @ 12:30:58
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Malin

men din stackare... Anneli... nu får du allt se till att bli frisk snart - så här kan du ju inte hålla på. undrade just varför du varit såå frånvarande på msn :) men det förklarar ju saken. skickar varma krya-på-dig-kramar *kram*

2007-12-12 @ 13:51:02
URL: http://mallafors.se
Postat av: HZ Design

Hej!

Jag har tittat in till dig och sett vilka detaljer du använder i dina LO´s. Det är för att jag designar digitala Kit och samlar info om vad man i Sverige använder för grejor ? även i pappers scrap. Titta gärna in och se mitt CT team.

Ha en bra dag

2007-12-12 @ 14:41:31
URL: http://hzdesigns.blogspot.com/
Postat av: annika h

ojdå sjuk igen.låter ej kul.
krya på dig gumman.

2007-12-13 @ 19:50:31
Postat av: nancy

KRYA på DIG
kram Nancy

2007-12-14 @ 02:55:38
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Annika

Nä du, jag slapp inte undan skiten. Kram Annika

2007-12-14 @ 21:41:38
URL: http://mellbina68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback