Lörd. 3 okt -09 - Tiden den går!

Ja hur fort går inte tiden egentligen?? Upptäckte att jag inte bloggat sen i slutet av augusti
och undrar lite lätt vart september tog vägen?! 

Kan väl i och för sig konstatera att september varit ganska full av div. sjukdomar och
förkylningar i olika skepnader för vår del. Kan som väl är berätta att ingen i familjen fått knorr,
så förhoppningsvis kanske vi inte drabbats av svininfluensan iaf!

På pysselfronten finns det inte mycket nytt att rapportera om, har inte haft vare sig lust eller tid.
Grejerna har faktiskt blivit lite undanpackade. Vi gjorde om i källaren för några veckor sedan och
min pysselhörna, där jag för övrigt aldrig satt ändå, gjordes om till spelrum för ungarna, så nu är
alla de olika konsollerna, X-box, Playstation och Wii, nerflyttaded dit och dessutom har vi fått dit
en bäddsoffa. Så nu kan grabbarna rumstera om bäst dom vill där nere och ha kompisar som sover
över och inte behöver ligga på madrass på golvet.

Förra helgen var underbar. På lördagen var jag och Anna-Karin inbjudna till Sandras (och Bennys) båt
för lite bryggsegling. Avkoppling, promenader, go mat och dryck och massoar av tjejsnack!!
Inte fel va!!! Tack Sandra och Anna för ett grymt dygn! *L*

   

På söndagen var det meningen att vi skulle shoppa skor till grabbarna. Tanken var att styra kosan
mot Backaplan och kolla läget där men innan vi hade lämnat vårt område så ändrade vi oss och
bestämde oss för att det kanske var bättre att kolla på Freeport istället. Halvvägs mot Kungsbacka
ändrade vi oss igen och gissa var vi hamnade.........Ullared!!

Skor fick vi tag på och även varsin höstjacka till mig och ungarna plus lite annat smått och gott.
Lade inte så stor vikt vid att hitta grejer till mig då jag ju ska ner till Ullared imorgon igen, och denna
gången är det inte en spontantur utan planerad sen några veckor tbx med Annika.

Idag har jag tillbringat större delen av dagen på ett regnigt och blåsigt Donsö. Helt frivilligt, så hur
dum är man egentligen som väljer det framför att sitta inne och mysa en dag som denna?!
Ja vad har jag då gjort där ute?? Jo, fotboll!!!!, så klart! *L* Gubben har spelat a-lagsmatch och
det är klart att man måste med ut och heja på trots regn och snålblåst! Åkte hemifrån strax före 11
och var hemma vid 18-tiden, så frisk luft har jag fått så det både räcker och blir över idag! *L*

Chattade för några timmar sedan med min bror och han fick mig att minnas vår underbara semester
i Kroatien i sommar då han lagt upp en filmsnutt på YouTube. Jag filmade en kort stund med min mobil
när vi besökte fattenfallen i nationalparken Krka!! Kan inte låta bli att dela med mig lite av härliga
Kroatien. Kolla här!!!


Gjorde även ett collage på min underbara familj, för ett tag sen, som ska påminna mig om våra tre
härliga veckor där nere:



Det var allt för den här gången! Ska försöka se till så att det inte dröjer en månad till nästa gång!!

Må gott och ha en fortsatt skön helg!! /krAM Anneli


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Fy vilken bild på mig!!!! Hahahah

Tack själv för en underbar dag och natt....Hihihih

2009-10-05 @ 08:53:59
Postat av: elisabethp

Vad roligt att höra (läsa) från dej igen!! Och vilka underabara bilder!!

kramkram

Postat av: annika.h

va mysigt ni har ihop tjejer......

2009-10-06 @ 12:50:52
Postat av: Petra

Sicka goa bilder!!

Jag blir så sugen på att resa när jag ser dom.



KRAMar

2009-10-06 @ 14:37:45
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: jenny

2009-10-11 @ 20:09:45
URL: http://madebyjenny.s
Postat av: nancy

Jag har sett bilderna innan fast tyvärr inte lämnat någon kommentar :(

Men man längar bara till värmen varje gång man ser kroatienkorten. Och fler solkort blir de att se nästa helg ;)

Kram

2009-10-17 @ 22:26:47
URL: http://pinknanc.blogg.se/
Postat av: Annika

Massor av goa bilder på dej och familjen. Visst längtar man till värmen...Kramar om. Annika

2009-10-21 @ 19:34:32
Postat av: Petra

Ska du inte blogga allt fint du gjort snart???



kramar

2009-11-11 @ 12:13:58
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag vill också se allt fint du gjort på dina scrapträffar! Resfeber nu...så jag passar på att kika runt ler. Ha det gott, kram Annika

2009-11-30 @ 01:30:06
URL: http://mellbina.blogg.se/
Postat av: ElisabethT

Goaste Julkramarna till Dig och din familj!!

2009-12-23 @ 14:54:47
Postat av: sari hänninen

Ja, d var inte mycket bloggande sedan oktober... Kanske blir d bättring med alla TGF-stämplar... Det vore kul att c vad du skapar av dem...

2010-01-21 @ 10:04:39
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: sari hänninen

u go girl... d r bara till att färglägga mera... :-) - o visst r d roliga att färglägga! superroliga!

2010-01-24 @ 07:12:51
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: sari hänninen

ladda upp, kopiera url-adressen och gör ett inlägg i bloggen under dagens inlägg - klistra in url-adressen och din e-postadress...

2010-01-25 @ 21:39:25
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: sari hänninen

du får bli medlem hos tgf - och lägga upp den i deras galleri... under tävlingar och dag 1

här är länken till gallerian som du först måste bli medlem i:

http://thegreetingfarm.com/galleria/



sen lägger du upp bilden här:

http://www.thegreetingfarm.com/galleria/showgallery.php?cat=770



du kan blogga i din egen blogg först senare...

2010-01-25 @ 22:00:37
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback