Torsd. 28 maj -09 - 41 år ung

Ja det precis vad jag har blivit idag...och vilken dag det blev! Har verkligen blivit firad fastän
vi inte ska ha kalas förrän på lördag. Vaknade vid 6.10 imorse och då var min goa sambo redan
vaken och i sängen låg det 2 fina paket, en underbar blus från Peak och

ett par capri-jeans (som jag inte bestämt om jag ska behålla ännu).

Sen blev jag firad av tjejerna på jobbet, blåbärsbakelser och ett jättesött linne i turkos och vitt.

Sen ringde mamma och bjöd mig på lunch. God lax-och broccolipaj uppe vid Mölndals Muséum.
Så mysigt att kunna lunch ihop nu, tidigare har vi ju jobbat så långt ifrån varandra att det varit omöjligt.

På kvällen dök Annika, Erica och Elisabeth upp. Fick fina vita shorts och en cerise topp av Annika och
av alla Paperdollstjejerna fick jag presentkort på Wilma!

Mobilen har plingat hela dagen med grattis sms och samtal och det har även gratulerats via Facebook
och på mailen samt några kort i brevlådan!

Tack ALLA för att ni på olika sätt förgyllde min 41:a födelsedag!!!!!!



krAM Anneli


Kommentarer
Postat av: Erica

Tack för gott fika och trevligt "babbel" Kram kram Erica

Postat av: annika

Tack för en trevlig kväll. Kram Annika

2009-05-29 @ 10:38:52
Postat av: malin

klart du ska uppvaktas :) synd att jag inte kunde komma med bort till dig igår kväll... men ibland måste man klassfesta också ;) kram på dig, hoppas att du får en helt uuunderbar helg

2009-05-29 @ 11:18:09
URL: http://mallafors.se
Postat av: Robban

Grattis i efterskott Anneli!

Jag har farit mellan Europa och städer i sverige som en tok i en och en halv månad här så jag har ju ingen koll på "brudarna" längre..

Födelsedagen din var ju lyckad, som dom oftast är.

Kul att fylla år då..leer..



Far till Italien i tio dagar på Onsdag här, ska bli kul! mycket spel förstårs men jag hoppas verkligen jag ska kunna tjyv smutta på lite vin och äta gott..



Ha det bra och ha kul på facebook då jag antar du är där mer än på vilda numera, som jag..leer..



var rädd om er..

2009-05-29 @ 13:27:56
Postat av: elisabethp

tack själv för gott fika!!

Vi ses snart igen

kramkram

2009-05-31 @ 09:19:39
URL: http://elisabethp.blogg.se/
Postat av: Maria K

Och då kommer det ett Grattis i efterskott här bara för att dra ut på "firandet" lite!!

Låter som att du hade en toppenfödelsedag =)

Kram Maria

2009-06-01 @ 17:22:56
URL: http://mariascollage.blogg.se/
Postat av: Eivor / Ejja

Jättestort GRATTIS i efterskott!!! Låter som om du hade en väldigt trelvig och bra födelsedag.

Mycket fint du scrappat sedan sist jag var här, gillar de kort du gjort med annorlunda vikning. Kul att variera sig tycker jag.

Tack för fina och gulliga ord på min blogg, ska komma ihåg detta med hur fort barnen växer...



Önskar dig en härlig dag!



Kram från mig,

2009-06-03 @ 10:29:03
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: Petra

Skitsnygg skjorta!! Tack för senast, hoppas du piggnade till lite sen och har återhämtat dig helt och hållet :)



KRAMar

2009-06-12 @ 00:09:22
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: Lisa Arwenhielm

Ett JÄTTE grattis i efterskott till dig från mig!!! Hörde att ni hade en trevlig träff i Söndags. Ja ibland måste man bara prioritera saker som inte är så roliga - ja du vet för husefridens skull.... Hoppas på ett nytt tillfälle i höst (fast vi kanske ses innan dess). Ha det gott och än en gång grattis!!!

Kramar/Lisa

2009-06-13 @ 22:33:49
Postat av: malin

hoho - nu får du allt uppdatera lite här i bloggen vännen :) kramkram

2009-06-14 @ 09:13:30
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback