Tisd. 5 maj -09 - BKH - HBK

Brrrrr! Sååå isande kallt ute ikväll! Har tillbringat kvällen på Rambergvallen tillsammans
med yngste sonen för att se BK Häcken - Halmstad BK. Synd att man inte gillar whiskey för
det hade legat nära till hands att svepa ett glas nu för att få upp värmen. Men jag får väl helt
enkelt nöja mig med en stor kopp te istället.
Spelet var faktiskt mer värmande än vädret och bättre än vad jag trodde att det skulle vara i blåsten.
Dessutom kvitterade Häcken till 2-2 i den 90:onde minuten vilket gladde sonen mycket.

Imorgon blir det fotboll ute på Zenitgården men denna gången är det gubbens tur att spela,
självklart måste man ju med och heja på med glada tillrop!
Är ju väldans stolt över att gamlingen fortfarande platsar i A-laget! *L*

Helgen som gick var ju underbar, nytta blandat med ren och skär slapphet. Inte fel alls.
Jeppe och jag tillbringade några timmar i stan i lördags då vi ju båda skulle till optikern.
Tyvärr hade Jeppes syn blivit -0,5 sämre sen han fick glasögonen i aug. så nu måste vi skifta glas
i dom men han använder ju ändå mest linser och där är det bara att byta in kvarvarande linser mot
ny styrka. Bra service tycker jag.

Har fått skapat lite under helgen oxå, men är inte riktigt kompis med det här med rubriker, så jag
lägger dom på hög tills det dyker upp nåt lämpligt! Förslag mottages tacksamt! *L*
Så här ser dom iaf ut än så länge:









Tror att John Blund är på g, så nu är det bäst att plocka ut linserna innan dom ploppar ut av sig själva,
och sen är det dags att nana kudden!

krAM Anneli

Kommentarer
Postat av: Erica

Härliga LO:S!!!! Ja du vet ju vad jag tycker om rubriker.... ;) Ha det gott! Kram kram Erica

Postat av: elisabethp

vilka fina LO:s !! Jag gillar blomman på den översta!!

kramkram

2009-05-06 @ 10:12:26
URL: http://elisabethp.blogg.se/
Postat av: ElisabethT

Finns det ingen rubrik-kurs att tillgå?!?

Hmm bäst de får ligga till sig och sen pang! kommer det någon bra idé.

kram kram

2009-05-06 @ 10:50:36
Postat av: Maria T

Underbara!! Speciellt den översta...me like!!

Tack för senast..fantastiskt kul som vanligt!

KRAM

2009-05-06 @ 22:36:01
Postat av: Maria K

Så snygga så!!

Håller med E att blommorna är tuffa! Matchar pappret perfekt. Måste testa att göra såna :)

Kram Maria

2009-05-07 @ 10:49:30
URL: http://mariascollage.blogg.se/
Postat av: malin

härliga layouter - gillar alla tre men den översta allra mest ;) tyvärr kan jag nog inte hjälpa dig med rubriker... nästa paperdollsträff hoppas jag att jag kan vara med på längre!!! kram

2009-05-07 @ 12:37:25
URL: http://mallafors.se
Postat av: Annika

Fina alla 3 men gillar oxå den översta mest! Vad sägs om nåt med VÄNSKAP,ICKA-my friend mm, mm...kanske. Härligt kort på Icka. Kramar Annika

2009-05-08 @ 08:01:56
URL: http://mellbina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback