Sönd. 10 maj -09 - Ännu en härlig långhelg

Ja då har man haft ännu en härlig långhelg! Lång för att jag tog mig en semesterdag i fredags.
Hade tänkt att jobba halvdag, men tyckte att jag låg så pass hyggligt till att jag unnade mig hela istället.
Urban hade oxå ledigt då han jobbat mycket de sista 2 veckorn och på kvällen skulle vi ju ut och åka
båt med mor och far så det var skönt att slippa stressa hem från jobbet och Urban hade dessutom
fått gå tidigare för att överhuvudtaget hinna.
Tog Älvsnabben över till Lilla Bommen för att möta upp mamma, pappa och brorsan och då tittade solen
fram för första gången under hela regniga fredagen.
Vi hade en trevlig kväll med rundtur ute i skärgården och det bjöds på underbar räk- och laxbuffé.
Tack pappa för en härlig kväll!!

Hela klanen Moodh, Karlsson-Moodh, samt en Karlsson *L*



     

   

På lördag förmiddag blev den en shoppingtur in till stan med Erica och hennes dotter Frida.
Vi hann besöka Arkivet, Panduro och In-Ex på 1 timma, bra jobbat va! *L*
Efter shoppingen bar det av till Petra för några timmars pyssel. Några timmar visade sig bli
ca 9 timmar. Tusen tack för härlig dag/kväll och för allt du delade med dig av! Så generöst!!
Kändes som jag hade shoppat ännu mer när jag lämnade dig vid 22-tiden *S*.

Ett litet bildspel av shoppat, fått och skapat under helgen:

    

   

     

Idag vaknade vi vid 8-tiden, det blev en slapp förmiddag i sängen med tv- och filmtittande, bokläsning
och lite dator i knät. Sen bar det av till Malin H för att hjälpa henne att skruva upp lite gardinstänger i nya
lägenhet. Vi var effektiva handy-women så det gick relativt snabbt och lätt.

På eftermiddagen stack jag och Urban iväg på egen hand för att käka ute och mysa lite själva, eftersom
barnen ändå inte var hemma, och sen blev det en sväng till Krokäng för att kolla B-lagets match mot Björkö,
som slutade oavgjort.

Nu slappar jag i soffan med laptopen i knät och ska strax sortera och klappa lite på alla mina nya
scrapsaker, medans jag följer Mission Impossible 3 på tv. Tom Cruise kan man ju villa ögonen på
en stund *L*.

Imorgon ska jag starta veckan med ett träningspass på Itrim kl. 7!!

krAM Anneli 

Kommentarer
Postat av: Maria K

Vilken skojig helg!

Pyssel, shopping & umgås är ju toppen :)

Härlig start på morgonen med träning. du är duktig!

Kram Maria

Postat av: elisabethp

oj vilken helg!! och lite shopping är ju aldrig fel!

Och dina kort är ju helt fantastiska som vanligt!

kramkram

2009-05-11 @ 09:28:47
URL: http://elisabethp.blogg.se/
Postat av: Erica

Vilken härlig helg!! Kram kram Erica

Ps! pratade med Mikael och det är bara att komma över :)

2009-05-11 @ 10:55:53
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Lisa (Skruttan)

Det är en verklig energikick att träffa människor som du så jag hoppas verkligen det blir fler gånger! Låter som du haft en jätteskön helg! Good 4 u!!! Jättekul att du vill länka till min blogg! Jag gör detsamma till din om det är ok! Önskar dig en riktigt skön vecka!

Kramar i massor/Lisa

2009-05-11 @ 11:08:06
URL: http://skruttanspyssel.blogspot.com/
Postat av: Petra

Tack själv vännen! Det va som sagt supermysigt, även om jag inte va lika kreativ som du va! L

Och tack för ALLT du delade med dig. Du är grym tjejen. Bamsekramar

2009-05-11 @ 11:12:39
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: ElisabethT

Vilka fina kort du gjort!

Kram kram

2009-05-11 @ 16:20:44
Postat av: nancy

Ser att du som vanligt har haft en maxade helg (men inte med bara fotboll :)fast mest för dig i centrum de gillar jag.

Är avundsjuk på allt shoppande och sitta och pyssla en heldag bara så, ååå vad roligt.

Ha de gott

kram

2009-05-12 @ 21:40:04
URL: http://pinknanc.blogg.se/
Postat av: malin

vad härligt att fredagen blev så lyckad - och värst vad du varit aktiv hela långa helgen! kul med så mycket roligheter :) kram på dig vännen (jättefina kort!!)

2009-05-13 @ 21:58:07
URL: http://mallafors.se
Postat av: Örnen

Vilka läckra kort! Jag gillar verkligen vattenfallskortet :-)

Trevlig helg :-)

2009-05-16 @ 15:16:58
URL: http://ornen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback