Onsd. 6 maj -09 - Andra delmålet uppnått

Hängde på låset strax före kl. 7 imorse för att hinna med ett träningspass innnan jobbet. Var sååå trött
imorse och funderade t.o.m på att låta bli att träna men fick slutligen ändan ur sängvärmen.
Är väldigt glad att jag kom iväg, för efter passet bad jag att få väga mig då det ju är 2 veckor sen senaste
vägningen och i ärlighetens namn trodde jag nog att vågen skulle visa på plus men till min förvåning
visade den på -1,5 kg, så nu är delmål två uppnåt, -25 kg totalt.
Nu återstår ca 5 kg att bli av med och dom hoppas jag ska vara "väck" innan vi sticker till Kroatien
i juli. Jag vet att det är långt tills dess men de sista kilona är verkligen värst att bli av med.

Kanske ska börja väga mig så här så är jag nog snabbt nere i rätt vikt! *S*



Nä du ropar kudden på mig!! Go natt go vänner!

krAM Anneli

Kommentarer
Postat av: annika.h

va duktig du e bra jobbat gumman

2009-05-07 @ 09:53:15
Postat av: SusanneSj

Ha ha ha, den vägningen gillar jag skarpt. Ska testa den nästa gång ; )



25 kilo!?!?!? Jag begriper inte hur du gör. Lever du på soppor än eller hur äter du? Jag börjar snart tro att det inte finns något kvar av dig??? Duktig som tusan är du i alla fall.



Många kramar till duktiga Du

Postat av: Maria K

25 kg??!!! Var har du haft dem??

Helt OTROLIGT bra jobbat i alla fall!

När man väl kommit ur sängen, och tränat & tagit en dusch kan jag tänka mig att det är en riktigt bra start på dagen!

På 2 månader klämmer du säkert det sista också, järnvilja där! ;-)

Kram Maria

2009-05-07 @ 10:30:46
URL: http://mariascollage.blogg.se/
Postat av: elisabethp

du är helt otroligt duktig! Vilken beslutsamhet!!

Grattis!!

kramkram

2009-05-07 @ 11:50:07
URL: http://elisabethp.blogg.se/
Postat av: malin

står upp och applåderar du är helt grym tjejen - helt fantastiskt bra jobbat, det måste kännas så jävla skönt - en riktig seger! och det syns på dig, du är såå fin (det var du innan också men nu ser det lättare ut ler ja du fattar) shit vad jag är imponerad vännen... kramar

2009-05-07 @ 12:32:37
URL: http://mallafors.se
Postat av: Maria T

Grattis!

2009-05-07 @ 21:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback