26 jan. -09 -

Måndag igen och en ny vecka! Startade dagen med ett träningspass kl. 7 och
sen var man igång. Ny vägning på onsdag. Ska bli spännande att se vad som hänt.
Hoppas på iaf -2 på vågen! 12 dagar på pulver, bara 58 dagar kvar!! *L*

Jag har haft en skön helg med ganska mycket pyssel och framför allt handboll, både på tv och
live då Robin hade match igår. Tyvärr blev det förlust mot Sävehof denna gång. En berg- och
dalbane-match där dom låg under med 8 mål och sen gick ikapp och ledde med 1 men det
slutade till slut med förlust med 7 bollar.

Har varit med lillprinsen hos optikern inne i stan och nu har han fått linser så han förhoppningsvis
ska klara sig fram till sommaren. Efter det ville barnen ha McD och gissa om det luktade och såg
gott ut, men det är bara att bita ihop och gilla läget. Vi avslutade vår lilla stadstripp med ett besök
på Wettergrens eftersom Jeppe hade presentkort kvar sen jul som han ville nyttja.

Är ganska trött idag och ska strax krypa till kojs fast kl. "bara" är 21.30, får bli lite tv-tittande tills
jag tuppar av.
Imorgon ska vi till tandläkaren, för Jeppe ska dra ytterligare 2 tänder. Han blev ju av med 2
förra tisdagen.

Lite mer skapat:
LO's
     


Kort
   

   

På återseende!! / krAM Anneli


Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Så mycket fint du gjort!! Jag är själv sugen på att scrappa några kort, det var ett tag sedan.

Bra att du fixade besök hos McD!

Tyckte det var lite roligt att du var på väg i säng vid 21.30 igår,den tiden låg jag redan i sängen och var på väg in in drömmarnas land asg. Blir nog lite senare idag, jag tänkte sitta scrappa lite när mannen är på hockeyklappar händerna.

Ha en bra kväll!



Kram från mig,

Eivor

Postat av: nancy

Tjenixen hoppas allt är väl med dig. Ser att du har varit produksiv :) HÄRLIGT!

Och att en av killarna har samma fovvo mat som min Linus L.

Vad har jag missat vad händer om 58dagar?? när du ska vara smal och snygg??

Biljetterna hittade jag på http://misscutiepiegoes80s.blogspot.com/ och lite annat smått och gott ;) Grattis är bäst L

kramiz

2009-01-27 @ 14:47:01
URL: http://pinknanc.blogg
Postat av: Anna-Karin

Du är så duktig Annelie,snart får vi ta tag i simningen!!! Kram

2009-01-27 @ 17:14:55
Postat av: Erica

Håller tummarna för både Jeppe och dig imorgon :) Superfina LO:s och kort :) Kram kram Erica

2009-01-27 @ 22:10:39
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: malin

wow - vad du varit produktiv!!! ursnygga grejer vännen - och du är sååå duktig med träningen, jag är impad (det vet du) - ska bli kul att se dig på söndag längtar mysigt att babbla igår kväll också... ;) kramkramkram

2009-01-28 @ 07:57:06
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback