12 mars -08 - Hur mycket vatten finns det egentligen???

Nog måste det väl sluta regna snart?? Såg på vädret igår, att på lördag skulle solen titta fram
lite grann. Men när jag satt och läste GP på lunchen och kollade deras väderprognos så var
solen minsann borttagen. Är trött på allt det våta och gråa, vill ha ljus och sol! NU!!!

I söndags hade vi ju Paperdollsträff. Så kul att träffas, tjöta och scrappa.
Fick iofs knappt gjort någonting, lyckades inte ens få färdigt Swe-skissen, men vad gör det
med alla goa tjejer omkring sig. *L* Timmarna försvann lika fort som vanligt.
Måste få tacka Nancy för att hon fixade fram lastbilen, via sin syster,
som jag efterlyste i förra inlägget!! TACK!

Hittade nämligen för ganska längesen en liten beskrivning på nätet på ett roligt och
annorlunda kort som jag ville testa att göra och när jag dessutom fick beställning på
ett kort med en lastbil så passade det ju bra.
Gjorde ytterligare två kort på samma koncept.


 

    

 

Nä, dags att göra lite nytta!

Tack å adjö, korv å brö!

Kommentarer
Postat av: annika.h

fina kort du gör,att du hinner med.

2008-03-12 @ 20:00:36
Postat av: Annika

Det här kanske du kan visa på nästa paperdollsträff! Jättekul kort. Kram Annika

Postat av: elisabethp

Dom här korten är verkligen jättefina!! Och annorlunda! Jag såg ju iallafall det ena i söndags!
kram

2008-03-12 @ 22:34:28
Postat av: Petra

JÄTTEFINA!!! Vill oxå göra.

2008-03-13 @ 08:43:49
URL: http://petraspyssel.blogg.se
Postat av: Nancy

Tack själv kompis.
Korten är jätte fina,tack för tipset.Något jag ska prova på att göra när jag kommer hem från semestern :)
Ha de gött
kram

2008-03-13 @ 14:31:44
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Louise(vbg)

Visst är den söt...masken :) Den kommer från stämpelboden i Alingsås. Såå mycket fint du har gjort.
Vad kommer alla dina "smilisar" ifrån??? Kramiz

2008-03-13 @ 14:55:29
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: Petra

D va så lite. Jag va själv inne å köpte samma stämpel å lite till. Inte för att jag behöver, men för att jag hela tiden vill HA MER!!!
Malin är bra på å sälja oxå :-)

2008-03-13 @ 15:58:06
URL: http://petraspyssel.blogg.se
Postat av: malin

åh vilka fina kort du har gjort - kul idé också, hur fint som helst blev det ju! ja jag är ledsen att jag inte hann i söndags...men ibland har inte dygnet tillräckligt många timmar för allt
kul man vill göra...*kram*

2008-03-13 @ 18:24:08
URL: http://mallafors.se
Postat av: SusanneSj

*ha ha ha* den var ny för mig, "tack å ajö korv å brö"
Jag har min klara favorit som jag nästan ramla av stolen så skratta jag, bägge barnen kom ut ur sina rum o undra vad som hände??? Hmmmm, min dåliga humor kanske. "hej å hå luden tå" Jag ser bara en luden tå framför mig varje gång.
Läckra kort. Tack för tips. Måste göra ngt annorlunda nu, det blir så tråkigt att göra likadant hela tiden lååååång.
Syns vi näst nästa helg kanske?
Kramis o trevlig helg

2008-03-13 @ 21:30:46
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback