18 juni -08 - Så grymt...

.....roligt vi hade i helgen!

Var ju på 80 års-fest (2x40) uppe i Älvängen i lördags. Två av mina äldsta och bästa vänner
hade fixat en grym fest på temat fotboll.

Festen startade med en 5-kamp där självklart en eller flera fotbollar var inblandade i grenarna.
Jag och mina lagkompisar tävlade för Kroatien och jag behöver väl inte fråga vilket lag som
vann 5-kampen??!! *L*

Sedan var det dags för match, Sverige-Spanien och lite betting. Stämningen på topp
ända fram tills sista matchminuten.


Kvällens 2 stjärnor:

Ikka och Mona

 

Match, mat, allsång och mingel.

   
   

Tack alla för en grymt rolig kväll!
Och Camilla, jag förväntar mig en kommentar nu! *L*

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ser nu fram emot kvällens match mot Ryssland!! Men först är det jordgubbar och
glass här på jobbet nu kl. 15. Kan även tänkas bli en liten sommarpresent från firman.

krAM Anneli

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Sverige suger !



Kroatien - Holland går till final altenativt Holland - Italien.

Zivelija Hrvatska ! ! ! !



@ Lagerbäck , gå och lägg dig din fege faaan ! ;)

2008-06-19 @ 03:19:51
Postat av: camilla

Tack för det snygga kortet du lade in på mig!

Har precis kommit hem från Turkiet.Hot,hot,hot...

Alltid lika rolgt att träffa dig och Urban!

Kram camilla

2008-06-25 @ 23:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback