30 jan. -08 - Galet!

Får så många roliga och galna grejer på mailen varje dag och
jag kan inte låta bli att dela med mig av en del saker.

Så här kan en konversation mellan man och kvinna låta:

Före giftermålet och 7 år efter.


Före giftermålet;

Tjejen: Hej Kalle
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej! Vart har du fått de ifrån? Bara tanken får mej att må dåligt.
Tjejen: Älskar du mej?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet.
Tjejen: Har du bedragit mej någon gång?
Killen: Nej, aldrig!! Varför frågar du ens?
Tjejen:Vill du kyssa mej?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till de.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mej?
Killen: Är du galen? Du känner väl mej?
Tjejen: Kan jag lita på dej?
Killen: Ja älskling...
Tjejen: Älskling....

7 år efter.....

Läs texten nerifrån och upp

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ikväll ska vi iväg hela familjen och se på handboll, RIK-GUIF.
Håller tummarna för hemmaseger!

Heja image392!!

krAM Anneli


Kommentarer
Postat av: malin

*hihi* den fick jag också på mailen häromdagen -
av svärmor :) KUL är den. hoppas det blir en bra handbollsmatch :) *kram*

Postat av: Malin H

Låt oss hoppas vi slipper höra det du :-)
Kram kram

2008-01-31 @ 08:57:54
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Lena

VISST VA DEN BRA ANNELI.

2008-01-31 @ 18:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback