12 feb. -08 - Inte varit så flitig..

....med att uppdatera bloggen den sista veckan.
Har vare sig haft ork eller lust, då tankarna kretsat kring annat.
Som jag berättade i förra inlägget har det ju varit lite "stök" här på jobbet.
Igår fick jag chansen att prata med chefen och personalansvarig och säga hur
jag upplever och känner inför förändringarna. Talade även om att vissa saker har
jag svårt att tänka mig att göra och då kommer jag hellre att söka nytt jobb. Vill ju utvecklas
och gå framåt, inte bakåt. Så än är inte sista ordet sagt. Fortsättning lär följa i ämnet då allting
inte verkar klart hur det ska bli. Men det var i allafall skönt att få sagts sitt hjärtats mening ang. vissa saker.

Helgen som gick var ganska lugn förutom ett ryck sent på fredagskvällen då min kompis Ikka
sms:ade och ville att jag skulle komma in till stan och träffa henne och hennes jobbarkompisar
som firade en nysläppt version av de program dom jobbar med. Funderade en stund och viljan
att träffa henne övervägde  fredagströttheten. Urban var snäll och körde in mig till stan och
sen var han även snäll och kom och hämtade mig.
På lördagen var vi iväg till Backaplan och köpte present till Urbans syster, som fyllt år och som
vi skulle på kalas till på kvällen. Det blev en rolig kväll med vin, drinkar, Melodifestival och sen
avslutade vi med lite TP. Melodifestivalen var för övrigt ingen hit, ingen av låtarna stack ut.
På söndagen kokade jag lite kaffe, köpte några muffins och packade ner det i en "kaffekorg"
och åkte iväg till en kompis som höll på att tapetsera i sin nya lägenhet. Blev uppskattat och
sånt värmer ju alltid lite extra.

På pysselfronten....lite nytt. Några layouter från förra veckan samt några kort som jag fått
beställning på av en jobbarkompis. Så himla svårt att variera sig och göra bra "killkort, tycker jag.
Har fått beställning på ytterligare 2 kort med dödskallemotiv så vi får väl se om jag kan få till det.

LO's
   

 

Kort
     

Nä, dags återgå till allvaret! *L*

krAM Anneli

Kommentarer
Postat av: Nancy

Skönt att du fick pratat med chefen så han vet vad du tycker.
Å vad mycket fint i pysselväg du har gjort, man ser stor utveckling i scrappandet :) kul!
Kram

Postat av: Maria K

Hoppas det löser sig bra med jobbet! Du har gjort jättefina layouter o kort, och snygga foton på dig på promenaden! Hoppas vi ses snart!
Kram Maria

2008-02-12 @ 18:09:02
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Annika

Så mycket skapande det kommer ifrån dej nu...jättefint alltihop! Skönt att prata av sej och få sagt vad man tycker. Bra gjort! Hoppas ju på en bra lösning för dej ang jobbet. Japp, en fika sitter bra imorgon...hör av dej när du kommer hem bara.Hoppas att du haft en trevlig kväll i Älvängen. Kramen Annika

2008-02-12 @ 21:47:24
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Johanna

Det där med muffins och kaffe var så omtänksamt av dig!
Dina vänner måste vara mkt stolta över att ha dig som vän! LYX!

2008-02-13 @ 10:34:22
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Jösses, här har det minsann sprutat ut massor.
Superfint!
Kram o hoppas det löser sig på jobbet

2008-02-13 @ 12:33:36
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Dum-Per

När tar du det lugnt?...Villdu tvätta åt mig då? för visst är du Polska?

2008-02-13 @ 12:56:54
URL: http://dumper.blogg.se
Postat av: Malin

shit va mycket snyggt du skapat!!!!! underbara layouter och jättefina kort... du är minsann kreativ du... TACK för gulliga och uppmuntrande ord, du vet att jag tänker på dig också - hoppas att det ordnar sig på jobbet för dig *kram* (du, vad är för coolt gitarrpapper???? *måste ha*)

2008-02-13 @ 13:11:23
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback