18 dec. -08 - Benbrott och pepparkakor

Hoppla hej så var det torsdagkväll igen. Vi är nyss hemkomna från ett föräldramöte med
Robins handbollsledare och det kändes bra och givande efter en turbulent tid.

På tal om turbulen ja.....i lördags, gick jag upp kl. 5.20 för att följa med mitt hjärta upp
till Orust där han skulle spela Luciacupen (inomhusfotboll). Samling i klubben kl. 6
för att hämta upp ytterligare några spelare. Kl. 8 var det första matchen och när det hade
gått ungefär 4 min. av matchen så täckte Urban ett skott och när han sen satte ner foten
så hände det "nåt". Ja, det här "nåt" resulterade i att vi efter div. sjukhusbesök, Östra och Mölndal,
kom hem kl. 20 på kvällen och då såg min kära sambo ut så här:

  

Väldigt vältajmat inför julstädning, granklädsel och stora julmatshandlingen!!  Not!!

På söndagen körde jag ett litet städrace hemma, var väl inte direkt skura och gnubba men
det värsta iaf.
På kvällen bakade jag och barnen pepparkakor och det var så mysigt! Och gott juligt luktade det oxå.

   

 

Nä nu väntar sängen och sen återstår bara fredagen innan det är helg igen. Härligt!!




PS Kan inte ladda upp inlägget, får se om det funkar imorgon. DS


Kommentarer
Postat av: annika.h

oj då hörde detta ,sicken otur urban har..

god jul på er från oss.

2008-12-19 @ 19:12:55
Postat av: malin

stackars urban... och stackars dig... jag vet hur du har det - det var ju inte så länge sedan jag hade en gipsad gubbe hemma och det är faktiskt jobbigt för hela familjen... tänker på er - skickar MÅNGA kramar

Postat av: Lena

Tack för kortet Anneli!! Du gör så fina grejer. GOD JUL TILL ER ALLA KRAM LENA&TOBIAS

2008-12-21 @ 08:44:47
Postat av: Louise (vbg)

Jaha, så har Ni det i jul :) Ingen dans runt granen:) God jul till er från Mig! Kramiz

2008-12-22 @ 20:12:01
URL: http://louisevbg.blogg.se/
Postat av: Anneli/Cropkakan

Hej!

Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?

Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!

Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?

Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår....

http://stampelbodens.blogg.se

Kramar från Bloggjägaren Anneli

2008-12-22 @ 20:14:13
URL: http://anneliscrapkort.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack för det fina julkortet!!

GOD JUL PÅ ER!!!

KRAAAAMMMAR!!

2008-12-22 @ 21:23:55
Postat av: malin

god jul vännen - till dig och hela din familj - hoppas ni får en mysig jul... kram

2008-12-24 @ 09:30:32
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback