16 aug. -08 - Första arb.veckan avklarad

Ja då har man jobbat en hel vecka efter semestern redan. Den har gått vansinnigt fort
då jag haft mer än fullt upp hela tiden. Låg ju en del arbete och väntade på mig då ingen
annan gör mitt jobb när jag är borta, har iofs fått lite hjälp så nu är jag i kapp iaf.
Nu är det bara 11 månader kvar att jobba till nästa sem. *L*

Avslutade ju semestern med en härlig kräftskiva nere i Frillesås hos goda vänner förra helgen!
Tänk att det kan vara så gott med de första havskräftorna för säsongen. Mats hade kokt dom
själv och dom var perfekta och Carina hade med sig västerbottenostpaj som var underbar till.

   

Nä nu är det dags att slita sig från tv:n och OS för en liten stund, måste hinna med en snabb
dusch innan det är dags för Lassi Karonen i roddfinalen, sen är det snabb-frukost innan det bär av
in till stan för lite manikyr, sen snabbt hem igen för att se Johansson/Aspelin i tennisfinalen.
Nä då, jag är inte alls intresserad av OS. *L*



Ha en härlig helg go vänner!!

krAM Anneli

Kommentarer
Postat av: Malin H

Ja, visst är Sverige rätt så bra ändå! mums!Kräftor är

Hoppas du får en fin helg!

Kram kram

Postat av: Petra

Hej!



Du har en liten utmärkelse att hämta i min blogg.. :D

2008-08-18 @ 23:33:49
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback