11 april -08-Ingen kalender = ingen hjärna

Ja som ni förstår är livet inte lätt utan hjärna.... jag menar kalender. Särskilt när man inte har nåt minne!!
I måndags låg jag och lilleman hemma med feber och sov mer eller mindre bort
halva dagen. Hade alltså ingen som helst koll. Så när mobilen pep på eftermiddagen och jag frågades
om jag var på G?, så kände jag mig som ett levande frågetecken. Lite tankeverksamhet och sen trillade
femöringen ner. Hade ju missat att meddela ett gäng goa tjejer att jag blivit sjuk och tyvärr inte kunde
vara med på fika på kvällen. Vi har inte träffats på vääääldigt länge, så det var synd, men det går fler tåg.
Ser fram emot att träffa er på 5-kampen, tjejer!!!
Hade ju dessutom tänkt att fika med Annika, så snacka om bra koll!!??

Tisdag och onsdag tillbringades oxå hemma. Från måndag kväll till tisdag förmiddag sov jag
12 timmar i sträck, tror inte det hänt sen Jesus gick i kortbyxor.
På onsdagkväll var vi på utvecklingssamtal med Jesper och hans mentor. Härligt att gå därifrån
med varmt hjärta och ett stort leende. Hoppas det håller i sig även upp i tonåren! *L*

Ikväll står det handboll och fotboll på schemat! Först spelar Robin GM i handboll nere på
Lundbystrand och efter det bär det av direkt till Sälöfjordsplan för att kolla när Urbans lag
har seriepremiär i div. 5. Kvällen är räddad! *L*

Ingen sovmorgon imorgon då det är tidig samling och ytterligare 2 GM-matcher för Robin.
På eftermiddagen bär det av på pysselträff till Malin, och det ska bli sååå skoj!

Har fått gjort några fler kort sen förra inlägget:

     

     

Måste ju sluta med en rolighet som jag fick på mailen imorse.

  Säsongen för riktiga män har börjat......yeaah

säsong

Trevlig helg!!! // krAM Anneli


Kommentarer
Postat av: Petra

Kul å se att någon har inspirationen kvar! Kan jag få lite av dig? Grejen är att jag har handlat för mycket på sista tiden, så jag vet inte var jag ska börja. Ha en go helg och på återssende
krAm Petra

Postat av: Nancy

Jo då jag ska allt vara med imorgon hos Malin de har jag allt klämt in,sova kan jag göra senare i mitt nästa liv.En sådan här trevlig inbjudan till Malin får man ju bara inte missa ;)
Vi ses kram

2008-04-11 @ 15:06:31
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Men fy då, vara sjuk är inget vidare. Tur att du piggnat till nu.
Vilka ljuvliga kort du har fått till, supernajsa.
Kram o trevlig helg

2008-04-11 @ 17:12:27
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallåååå - trevlig helg på dig, tack för besöket igår - kul att man kan hjälpa varandra ibland ;) jorå, batterier fanns med i paketen (man såg dem bara inte hehe) så nu är det också fixat - så himla bra *krampådig*

2008-04-11 @ 18:23:42
URL: http://mallafors.se
Postat av: Annika

Bra att du är frisk igen! Aldrig kul med feber.Bilden var ju störtskön...och massvis av fina kort har du gjort! Hoppas att det går bra för Robins lag imorgon. Ses imorgon. Kram kram Annika

2008-04-11 @ 22:40:52
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Erica

Grattis på namnsdagen! Ha en underbar dag.
Kram Erica :0)

2008-04-21 @ 07:24:46
URL: http://ericasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback