1 april -08-April Fools day

Jaha, så var det ny månad igen och 1 april. Jag har inte blivit lurad...än!
Men det kommer säkert. Är ju ganska godtrogenoch lättlurad. *L*

Förstod att det var problem med bloggen igår. Gick att läsa men inte kommentera
folks bloggar. Såg att jag hade ganska många besökare men inga kommentarer.
Ett tecken på att det går mot vår och att folk får annat för sig är ju att det blir lite glesare
mellan blogginläggen.

I helgen var det ju Nordiska Stämpel- och Scrapmässan. Jag och Annika var där en sväng
på lördagen. Hängde faktiskt på låset när dom öppnade och huuuu va mycket folk det var.
Är inne i en liten skaparsvacka, inspirationen finns men inte lusten, så shoppingen var
väl lite där efter, vilket innebar att jag handlade för en ganska lagom summa.
Var ju gräsänka hela dagen då gubben hade träningsdag med fotbollslaget,
så resten av eftermiddagen/kvällen läste jag och såg på tv. Mysigt!

På söndagen "släpade" jag med Urban ner till Eriksbergshallen och Tattoo Expo.
Många snygga, fräcka, konstiga tatueringar fick vi sett och även en man som kallar
sig The Lizard man eller freak som han själv säger. Tatueringar över hela kroppen inkl.
ansiktet samt kluven tunga.

image519

Han hade en show som inte gick av för hackor. Det gäller att inte vara känslig! *L*

Så var det ju sommartid oxå, gissa om jag hade svårt att somna i söndags kväll.
Är inte alls i fas, och har hört flera här på jobbet som känner samma.

I eftermiddag bär det av till optikern för synkoll och beställning av nya linser då mina
nästan är slut. Konstigt att man (läs jag) alltid är ute i sista sekunden.
Sen ska vi städa och röja lite i källaren för imorgon kommer sotaren för en koll av
värmepannan och skorstenen.

Här är två kort jag gjorde förra veckan:

  

Ha de godis!! 

krAM Anneli


Kommentarer
Postat av: elisabethp

synd att jag missade er på mässan..jag gick ju på söndagen. Ha en bra vecka du också! Och akta så du inte blir lurad idag! jag kommer granterat att bli det!
kramkram

2008-04-01 @ 10:16:00
Postat av: Ita

Det var kul att träffa dig en snabbis i lördags, ja visst var det ALDELES för mkt folk, ja höll på att få PANIK!!! kom ju inte fram ngn stans...*suck*
Ha det gött.
Kram

Postat av: nancy

kul att se dig men tyvärr hade jag inte tid att kunna prata med er just då :( på mässan.
Ja vad blir de för tatuering nu då??
kul att se dem,kan jag tänka mig.Fast ush,vissa är bara för MYCKET.
Ha de gott
kram

2008-04-01 @ 22:13:58
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Petra

Uhh, vilken ruskig man.Hade lagt bena på ryggen om jag hade mött honom i en mörk gränd *L* Jag har nog sett för många skräckfilmer. Görfina kort du gjort. D va oxå trevligt å springa på dig & Annika på mässan.Jag hade en betydligt lugnare dag på mässan i söndags utan Liam!!
kram kram

2008-04-01 @ 22:20:46
URL: http://petraspyssel.blogg.se
Postat av: malin

hej vännen - jag fattade inte att det var DU i bilen förut ;) det var därför jag inte hejade... hehe - bara så du vet. attans att jag missade tattoomässan, det hade jag GÄRNA velat se. hoppas allt är bra med dig? *kram*

2008-04-03 @ 17:53:21
URL: http://mallafors.se
Postat av: Louise (vbg)

Det var ju sjukt mycket folk på mässan. Höll ut några timmar. Kanske åker dit på söndag nästa gång = kanske lite mindre folk :)Ha en skön helg kramiz

2008-04-03 @ 19:17:52
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: Erica

fy... vad läskig han ser ut.... Hoppas vi ses snart.
Kram Erica :0)

2008-04-05 @ 15:38:19
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Annika

Hej. Det är ingen "gubbe" som man vill springa på ensam en mörk kväll! Jättefina kort du gjort. Krya på dej, hoppas vi får till en fika snart. Kramar Annika

2008-04-09 @ 16:26:24
URL: http://mellbina68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback