4 sept. - Inte fullt så flitig!

Skrev ju i mitt förra inlägg att jag skulle försöka blogga lite oftare.........tjenna!!......ja det började
ju verkligen bra! *L* Är ju en vecka sen sist och det är väl inte direkt "oftare" hmmm!

Vad har då hänt sen sist?? Jo, hemma sjuk torsdag-fredag med feber och snuva....igen!!!
Nu för tiden när jag blir sjuk, vad det än är, så blir jag så sänkt, kan sova hur mycket som helst.
När jag sa det till Urban i torsdags kväll, efter att ha sovit bort mer än halva dagen, så svarade han:
Det är åldern!!! Jo man tackar!!!! Kände mig om möjligt ännu klenare! Stackars mig! *L*

Med hjälp av lite tabletter och lite god vilja körde jag Robin till handbollscup i lördags eftersom Urban jobbade. Tog väl inte alltför mycket på krafterna att sitta rätt upp och ner på en bänk i en idrottshall medans grabben spelade två matcher på vardera 1x20 min. Resten av eftermiddagen tillbringade jag större delen på
"sofflocket" och den blev även en liten tupplur.
På söndagen fick vi stiga upp i ottan. Avancemang till A-slutspel i handbollen och samling kl. 07.00 i
Torpahallen. Vinst i första matchen men respass i andra. Killarna gjorde ett bra jobb och kämpade väl
med tanke på att dom inte hade nån avbytare på söndagen.

Söndagen var ju även vikt åt Paperdollsträff!!! Ääääntligen!!! Fick en massa tips och trix visade för oss
av
Malin H, väldigt användbara!! Sen var det mat, tjat och fika och en del scrappande förstås.
Var lite seg i starten men med hjälp av tjejerna och papper från Malin så kom jag äntligen igång.
Hade ju två skisser att följa, bl.a den från Swescrapbook's sida och för min del blev det en
dubbel-LO på yngste sonen.

image264

image265

Fick även påbörjat en tredje men blev inte klar, så fortsättning följer!

Här är även ett kort som jag gjorde i all hast för några veckor sedan. Kan vara bra att ha för framtida bruk!



Veckans höjdpunkt....förutom helgen då förstås.....blir nog på torsdag då vi ska inviga vår nyrenoverade
brädgård på jobbet. Alla anställda, med sina respektive, i båda företagen är inbjudna. Det blir grillade
burgare, femkamp och annat kul! Ska nog se till att få med mig kameran, kan ju tänkas bli ett eller
annat användbart kort. Om inte annat så kanske i utpressningssyfte om man skulle vilja ha uppbackning
för att smita tidigare nån fredag eller så *S*.

Precis som alla andra som bloggar, så tycker även jag att det är kul med kommentarer,  och jag ser ju
på statistiken att det tassar omkring en och annan anonym själ här ibland. Skulle bli så glad om ni ville
lämna nåt litet spår efter er! Är ju född nyfiken, tänk på det!!! *L*

Ha en fortsatt bra vecka!! En stor varm krAM // Anneli

Kommentarer
Postat av: Ita

Vilka härliga färger!!! Så lugn och harmonisk! Gillar skarpt!!¨
Kram

Postat av: Maria T

Hejsan!
LO:n blev ju helt underbar! Gillar färgerna...
Tack för i söndags, det var jättekul, och jag ser redan fram emot nästa träff!
Kram

2007-09-04 @ 21:31:04
Postat av: nancy

ja layouterna e jätte härliga gillar de "glada" färgerna.
Kram

2007-09-04 @ 22:47:39
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Malin H

Ja dom e super Anneli!
Kul att lite ideér uppskattas!
Alltid kul att du är med!
Kram kram

2007-09-04 @ 23:06:22
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Vilka härliga färger du använt på din LO, jättenajs.
Ha det så jättekul imorgon och en trevlig helg.
Många kramar Susanne

2007-09-05 @ 21:50:35
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Malin

jättefina layouter, underbara kort och vilka härliga papper! jag älskar ju färger!!!!! *kramar* tack för mysiga pratstunder...

2007-09-07 @ 17:21:02
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Louise (vbg)

Härliga LO:s läckra färger. Hoppas du mår bättre nu. Det är ju mässa nästa vecka :) kramiz

2007-09-09 @ 21:57:44
URL: http://louisevbg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback