31 okt. - Award och ledighet

Har inte hunnit vare sig blogga eller kika runt i andras bloggar så mycket den här veckan.
Men när jag nyss öppnade min väntade en glad överraskning.
Jag har fått en award:

image314

Tack
Louise, den värmde!!!

Jag vill i min tur skicka den vidare till några tjejer av div. olika anledningar.
Hinner inte specificera för varje tjej men ni gör mig glad, är en go vän, inspirerar mig, saknar dig,
ja listan kan göras lång!

Mina You make me smile awards går till:

Ikka, Mona, Carina, Mari (4 goa vänner utan blogg), och sen till följande goa tjejer med blogg:
Annika, Carita, Erica, Elisabeth, Malin F, Malin H, Maria, Nancy, Sussanne, Tina och Karin.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja i helgen var det ju som sagt den efterlängtade Scrappening!
Vill först börja med att ge en stor bAMsekrAM till Malin FElisabeth och Malin H
för ett toppenarrangemang!!! Vilken helg! Så välplanerad, vilket jobb ni gjort tjejer!! TACK!!
Var med både lördag och söndag och fick till slut gjort några LO's efter en seg start.
Men skam den som ger sig!! Här är resultatet:

   

   

Den sista, i lila på mig själv, gjorde jag inte i helgen utan har legat några veckor här hemma
då jag har haft fel dator inkopplad för att kunna scanna.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag och imorgon har jag semester! Jag och mina monster ska strax äta frukost-lunch
och sen ska vi bege oss ut för att hitta på nåt kul tillsammans. Tror att det står bowling eller
biljard på dagens schema och sen tänkta jag överraska dom med en fika på stan.
Imorgon får vi se vad vi hittar på. Imorgon har vi för övrigt julkortskväll med Paperdolls
inne på Arkivet, tack vare Malin H som donar och grejar för oss! Ska bli skoj!!

Nä dags att röra på dököttet!! Må gott go vänner!!! image317

krAM Anneli




Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka fina layouter du har gjort! Du är enduktig scrappare!! Tack för awardén!

Postat av: Ita

Tack så mkt för awarden! Det värmde jätte mkt! Kul att se vad du gjort i helgen, super Lo! (visst e filtbanden underbara!?) Ha trevliga semesterdagar!
Kram

2007-10-31 @ 12:42:44
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Malin

jättefina layouter - och tack för utmärkelsen! *kram*

2007-10-31 @ 12:59:17
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Annika

Även jag tackar för utmärkelsen! Alltid kul. Oj
så många fina Lo;s du fick gjort.Härligt att du har en stor bredd i färger och stil! Ha en mysig/trevlig "date" med moster...tack för all telefonsupport igår! Kramar till dig. Annika

2007-10-31 @ 14:54:33
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Anonym

Här kommer en till som vill tacka för utmärkelsen! Gjorde mig jätte glad :0) Ha en härlig ledighet....
Kram Erica

2007-11-01 @ 07:44:02
Postat av: elisabethp

Tack för utmärkelsen!! Och tack för hjälpen i söndags!!! Fina LO:s!!
vi ses ikväll!!
kram

2007-11-01 @ 12:34:45
URL: http://elisabethp.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Hallojsen!!!
Supertack f utmärkelse, glädjer mig : D
Skönt med ledigt du! E också ledig tors och fre.
Vilka snygga LO:s du har fått ihop. Om jag måste välja den jag tycker allra bäst om så får det bli den på dig och den på Annika, superläckra med härliga färger.
Ha en supernajs helg!
Stor kram Susanne

2007-11-01 @ 17:47:30
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Eivor/Ejja

Så mycket snyggt du skapat!! Du är så duktig.
Ha en trevlig helg!

Kram

2007-11-01 @ 21:19:56
URL: http://eivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback