23 okt. - Ny vecka, nya förutsättningar

Ja hå och hej då var det tisdag igen!
Tiden går så himla fort, helgen försvann utan att jag hann blinka!


Fredagens pizza blev faktiskt bra men jag tyckte nog att den blev lite mer pajlik.

Vet inte om det hade med min "topping" att göra eller om det var pizzadegen.

Slängde på krossade tomater blandat med lite tomatpuré, tacoköttfärs, skinka,
bacon, lök och ost. Jeppe var med och donade och tyckte att det skulle vara mycket
bacon på. God och dryg var den iaf! *L*

På fredagen när jag kom hem låg det ett "paket" i lådan till mig!
Beställde min 
personliga almanacka i tisdags och fick den levererad i fredags. Snabba ryck!
Så nu kan jag börja planera för nästa år! *L*

image306

Massor av roliga moduler som tillval, nu kan jag hålla koll på väder och träning m.m.

I lördags var vi i Kungälv för att se Robin spela seriematch i handbollen. Blev tyvärr förlust
med två bollar. Synd då första halvlek var riktigt bra men desto värre i andra då dom inte var
riktigt med från start. På kvällen var det dam... nej...tjejmiddag (tycker jag vi kallar det *L*)
hos Pia. Underbart goa kycklingspett med en sås som inte gick av för hackor, god dryck
och trevligt sällskap. Dessutom lite presentutdelning och skraplotter som gav 185 kr i vinst.
Vi kommer inte till Kanarieöarna direkt men nya lotter blir det iaf och kanske blir det större
vinster nästa gång?! Hoppas kan man ju iaf!!

Söndagen var ganska lugn och skön.
Lite shopping på Backaplan då vi var tvungna att reklamera jeans för Robin och
skor för Jesper, som gått sönder. Hade lyckats med bedriften att slarva bort kvittona
men det var inga bekymmer, som tur var!
Sen körde vi Jeppe och "extrafarfar" Hatte till Rambergsvallen för att dom skulle se
på fotboll, Häcken-Enköping.
Resten av söndagen gick i slapphetens tecken! *L*

Igår hade Robin med sig de nya skolfotona hem. Kolla mina prinsar!!!

image309

Idag står det utvecklingssamtal för Jeppe, på schemat. Hoppas att det inte har ändrat
sig sen förra samtalet, för då kan jag lämna skolan med ett leende ikväll! *stolt mamma*

Till helgen är det ju den efterlängtade Scrappeningen, måste hem och tillverka en namnskylt idag.
Dessutom har jag beställt en "verktygslåda" på Panduro idag som jag hoppas hinner
komma innan helgen. Måste ju hinna provpacka! *L*
Och Annika...köp inte nån canvas till din "bröllopsdagsLO" 30x30, för det har jag gjort!

Må gott! / krAM Anneli  image310


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin almanacka du köpte.(konstigt att den var blå *ler*. Bra med mycket planeringsplats att skriva på.Du har ju en del järn i elden. Kul att pizzan blev bra. När vi gjort hemma, så blir det inget vidare mumsigt.Fint kort, väntar nu på spänning på mina barns. Du ska se att utv.samtalet går bra! Tack vännen för den kommande canvasen "tacksam", du är bara såååå snäll!!! Tack för trevligt sällskap på msn.Kramar Annika

Postat av: Johanna

Hello!
Jag har utmanat dig, kika in på min blogg!
kram kram

2007-10-23 @ 18:39:32
URL: http://www.desbarrar.blogg.se
Postat av: Malin H

Hej hej!
Definitivt vi ska scrappa som galningar i helgen:-)
Hi hi hi!
jÄTTEFINT KORT!
kram kram

2007-10-23 @ 18:59:57
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Johanna

Tack för tipset förresten...beställde precis en personlig almanacka!!
Verkar kanon ju!

2007-10-23 @ 20:04:32
URL: http://www.desbarrar.blogg.se
Postat av: Junitjej

Svar till Anneli: Vad kul att få träffa dig irl till helgen!! Hoppas att jag känner igen dig bara!

Vilka söta pojkar du har!!!

2007-10-24 @ 10:53:47
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: nancy

kolla in vilka söta gossar du har.
kram

2007-10-24 @ 16:47:04
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Louise(vbg)

Härliga gossar du har :) Ha en riktigt mysig helg och visa ALLT som du har gjort sedan. Jag är sååå nyfiken! Kramiz

2007-10-24 @ 20:28:34
URL: http://louisevbg.blogg.se
Postat av: annika hedlund

vad fina pojkarna blev.

2007-10-25 @ 08:12:19
Postat av: Marie

Jag har utmanat dig på min blogg!

2007-10-25 @ 19:59:14
URL: http://marie2u.blogg.se
Postat av: Ita

Jag tänkte oxå beställa en eller flera kallendrar. Jag tänkte då som julklappar eftersom jag själv bara behöver en.. *ler*
Kram

2007-10-26 @ 07:33:12
Postat av: Johanna

Att du fick din almancka så snabbt?
Jag beställde den 23 november och har inte fått den än. =(
Måste bero på att du gjort reklam...

2007-12-06 @ 18:11:42
URL: http://desbarrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback