17 okt. - Lillördag

image297

Onsdag och lillördag, och första halvan av arb.veckan sprang iväg och nu återstår bara resten!
Har varit på lunch och ätit tacobuffé och nu är jag mätt som en gördel! *L*
Hann även med en liten sväng upp till Media Markt för att kolla om dom hunnit
få hem en ny batteriladdare till min kamera. Jag har ju lyckats med bedriften
att slarva bort den!!! Hmm! Letade mig fördärvad hemma igår, för andra gången,
men nix...ingen laddare! Lagom kul att inte ha några nya kort att scrappa till nästa
helgs efterlängtade evenemang,
Scrappening!

Har förresten hittat ett nytt roligt test! Hur smart är Du??
Jag kan väl säga som så: jag fick inte alla rätt! *L*

Ikväll ska äldste sonen köras till och hämtas från Göteborgs Stadsteater, där han ska se
på Romeo & Julia med skolan. Ska bli kul att höra en 14-årings åsikter om Shakespears
berömda verk! *L*

Nä, åter till verkligheten!

Ha en fortsatt fin lilllördag!! /krAM Anneli image298

image297

Kommentarer
Postat av: Ita

Ok romeo & Julia.... Har då aldrig sett den och vet inte heller om jag skulle om jag fick chanssen... låter rätt seg och tråkig... men det kanske bara e fördommar?? Skönt att du har haft en skön helg.
Kram

Postat av: Junitjej

Vad kul att du också ska på Scrappening! Jag ska dit på lördagen!

2007-10-17 @ 19:07:08
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Malin

vet du vad - om du köper en ny laddare så kommer du garanterat att hitta den du slarvat bort hemma... ett tips - se till att få öppet köp! (hälsningar en som vet) ja nu längtar vi till nästa helg eller hur? jag kan meddela att planeringen går som smort hihi

2007-10-18 @ 12:27:49
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Annika

Tack för snabbtitt&fika igår.Kram Annika

2007-10-18 @ 14:36:58
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Mätt som en gördel, ja se det var något nytt : D
Åhå ska du på Scappening. Jag ska scrappa med fyra tjejer på söndag, najs!!!
Kram kram o trevlig helg

2007-10-18 @ 22:12:14
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: annika hedlund

kul test hade 5 rätt inte illa.

2007-10-20 @ 21:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback