Dålig start, bra slut!!

Ner och upp i veckan som gick. Den startade dåligt men slutade bra! *L*
Har ju precis som många andra varit sjuk. Vad är det som cirkulerar runt? En massa konstigheter. Själv har jag haft ont i halsen och feber. I måndags fick jag knappt ner vätska ens och febern har åkt jojo upp och ner.  Så det har inte varit många knop i veckan, förutom på torsdag morgon då jag och min "kompis Ipren" åkte iväg till jobbet vid 07.15 för att försöka klara av lite akuta arb.uppgifter. Fick registrerat kundinbetalningar och även bet. våra leverantörer och lite annat smått och gott. Vid lunch var jag alldeles färdig i ordets alla bemärkelser och kompisen Ipren övergav mig redan timmen innan. *L*

Fredag-söndag har varit underbara dagar! Fått gjort både kul och nyttiga saker!

I fredags fyllde Ikka, min vän, och tillika blivande fru till Tapio (på midsommarafton), år. Och jag lyckades få iväg ett kort med posten i torsdags. Hoppas det hann fram??! Och Ikka, hoppas att du hade en trevlig möhippa tillsammans med dina systrar i fredags! Väntar med spänning på rapport! *L*



Har ju varit nere i Ullared på shoppingrace och sovit över på motellet med ett gäng härligt tokiga tjejer,
 Annika, Malin F, Tina och Nancy!

   

Skulle ju inte vart med egentligen men när tjejerna inte hade nåt emot mitt sällskap så hängde jag på. Tack Nancy för att du ordnade och grejade OCH sov på luftmadrass!! Tack Malin för cidern! Tack Annika för goda smakråd och fin shoppingassistance till alla!! Eller hur, Tina?!*L* Tack Tina för pepping! Och framför allt tack ALLIHOP för alla goa skratt!!
Plånboken blev väl lite tunnare än vad jag kanske hade tänkt mig från början, eftersom jag egentligen inte skulle ha nåt speciellt, men det är såna smällar man får ta.

I lördags var jag och Urban runt i div. affärer. Vi letade födelsedagspresenter till grabbarna som snart fyller år! Vi har ju ett späckat födelsedagsschema framför oss. Först jag, sen Robin och slutligen Jeppe. Allt inom loppet av 9 dagar. Fullt race! Vi kikade även runt efter en lämplig skottkärra och sen har jag fått för mig att jag vill ha en hammock på altanen. Men inget av det blev inköpt!...ännu! *L*

Kolla vad som däremot blev inköpt!!!!! Min kombinerade mors-dags och födelsedagspresent från mina underbara grabbar!!

170751-110 En ny underbar "leksak"!!!!!!!!!!!!
Tack Urban för alla timmar du la ner på det här igår!!! Du är bäst!!

Blev därför en sväng till Malin F på kvällen för att visa min underbara present och få lite goda råd. Förutom det blev det en cider ( tack igen *L*) och lite gött tjöt med Malin och Marcus, medans Jeppe lekte med Linus och Elin.
Här är några av resultaten från nya kameran:

   
Sepian är underbar. Det finns såååå många olika inställningar på kameran.

Idag har vi "firat" Mors Dag. Imorse fick jag ett kort som Jeppe gjort i skolan och som han även lät Robin vara med på. *L*
Sen var vi hos Urbans mamma och lämnade över en härlig blomma med en liten "tag". Och sen åkte vi upp till min mamma för att lämna över 2 par capri-byxor från Ullared! och ett kort. 

      

Nu hojtar Urban att det är dags för tacos på nedervåningen. Dags att rusa!!

Ha de godis allihop!! krAM Anneli


Kommentarer
Postat av: Annika

Men visst hade vi kul *Ler*.
Min plånbok är också tunn nu, men det räknade jag med *S*.Underbara foton, jättefina kort och en härlig kamera *avis*. Vi hörs imorgon.Kram så länge.Annika

Postat av: Malin H

Kul med ny kamera!!! Oj vad du ska leta perfekta objektet...Tack för titten förut!
Ha nu en riktigt bra dag imorgon!
Kram kram

2007-05-27 @ 21:18:27
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Malin


*hihi* tack för en trevlig helg...vi har ju setts en hel del! :) det var sååå kul att träffas - och grattis till nya kameran, den såg toppenbra ut! *kram* vi hörs!

2007-05-27 @ 21:25:16
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: nancy

Tack för ett super trevligt sällskap.
Wow vilken fin kamera.Den kommer du ha många roliga stunder med :)
kram Nancy

2007-05-27 @ 21:31:37
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Annika

Grattis på födelsedagen.KRAMAR Annika

2007-05-28 @ 07:47:11
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Ita

Vilken fin kamera!!!! Vilka snälla pojkar du har!
Kram

2007-05-28 @ 12:39:54
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: elisabethp

Grattis till kameran!! Hoppas du mår bättre denna veckan!
kram

2007-05-28 @ 13:58:13
URL: http://elisabethp.blogg.se
Postat av: Erica

Vilken underbar present! Förstår att du är glad :0) Hade gärna varit med i Ullared men hade en underbar lördag med goda vänner och Mamma Mia.
Kram Erica

2007-05-29 @ 17:20:29
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Tinafina

Tusen, tusen tack för en mkt härlig Ullaredshelg ihop med dig och de övriga bruttorna! Åh, vad
roligt det var!
Spuergrattis i efterskott igen!
Jättefina kort du har skapat!
kram TIna

2007-05-29 @ 22:23:59
URL: http://tinafina.blogg.se/index.html
Postat av: nancy

Hallå hur många korkade personer inklusive mig själv
Glömde att gratta dig
Så ett jätte grattis i efterskott.
kram nancy

2007-05-30 @ 03:11:00
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Anna H

Kul att du hittade till min blogg. Jag är från Älvängen. Vart är du ifrån.
Ni verkar haft en härlig helg i Ullared. :) Vilken fin kamera du fått.
Ha det så bra,

2007-05-30 @ 22:10:51
URL: http://ischgl1988.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback