Äääääntligen med i matchen igen!!!

Efter 3 veckors sjukdom och sjukskrivning är man äntligen med i matchen igen! Känns hääärligt!  Tror nog aldrig jag varit så här däckad pga en förkylningsinfluensa. Sen har det ju varit mycket annat som påverkat oxå så klart. Kan lugnt konstatera att det varit för mycket på samma gång. Urbans mamma fick en pace-maker inopererad förra veckan. Tror inte att nån av oss hade en susning om att hon hade hjärtproblem, inte ens hon själv. Jag var och hämtatde hem henne från Sahlgrenska i torsdags och hon såg några kilo lättare ut men ändå pigg. Skönt!

Sen har lilleman haft problem med sin mage till och från i några veckors tid, så det blev en sväng till läkaren för provtagning i onsdags, för att utesluta infektioner eller bakterier. Tror att han påverkats av allt som hänt det sista och varit lite omedvetet orolig. Men det ser ut att lösa sig nu med. Så nu är det bara uppåt och framåt som gäller!! *L*

Fick pysslat lite igår. Roligt!! Fick satt ihop en LO av gamla kort, från 2002, då vi var i Köpenhamn över en helg tillsammans med 2 andra par. Och som ni ser på korten så får man inte roligare än man gör sig! Urban och jag var inne i en affär där dom sålde mycket stickat. Och nej, vi köpte inte mössorna!! *L*

Kopenhamn

Tror att "friskhet" går att mäta i pysselork, iaf för min del.  *L* Imorgon är det Paperdolls igen. Ska bli skoj!!

På tal om med i matchen......"Våra" killar, alltså Wartas P93:or spelade match mot Nödinge idag och då var vi verkligen med i matchen, särskilt kul efter som det blåste så och i motvinden i andra halvlek lyckades vi peta in 5 bollar. Vinst med 6-0. Bra jobbat!!

Ja det här inlägget började jag med för ca 6 timmar sedan. Inte så att det tagit mig 6 timmar att författa det här!!! men bloggen strular ju som sagt och jag har fått vänta på uppladdningen av bilden och även försökt ladda upp många gånger, men som sagt: trägen vinner!!! *L*

Ha fortsatt trevlig helg!! och ha de godis!! // krAM Anneli


Kommentarer
Postat av: Annika

Helt underbara färger...och snygga kanter.Gillar mössorna, Urban skulle helt klart köpt en *S* Kram A

Postat av: Erica

Vilken supersnygg LO!
Ses imorgon. Kram Erica

2007-03-17 @ 22:37:02
URL: http://ericasscrap.bolgg.se
Postat av: Petra/Paradise

Skönt att du är på benen igen! Aldrig kul å ligga däckad i influensa.
Min sambo har mått som han förtjänat idag *haha* Jag har mest varit seg. Imorron ska jag jobba så ikväll har det varit väldans lugnt.
Tack för gulliga ord på min blogg =)
Kram Petra

2007-03-17 @ 23:17:45
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Glömde ju säga att lo´n är klockren!! Otroliga härliga färger! Gillade "knytningen" i mitten!

Ha en härlig söndag!
Kram

2007-03-17 @ 23:18:56
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: nancy

Vad härligt att se att du e tillbaka i scrappar tagen :)mm fin layout
Hm man känner inte igen dig riktigt på kortet *L* något e annolunda .....
vi ses om ett par timmar Kram

2007-03-18 @ 03:40:20
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: malin

hej där - härligt att träffa dig idag, visst är det skönt för själ och hjärta att få scrappa och babbla... glöm inte lägga till mig på msn *ler* kram på dig, hoppas vi ses snart igen!

2007-03-18 @ 20:37:47
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Tinafina

Hej!
Jättefin lo!
Vad roligt det var att tjöta med dig på Paperdolls! Hoppas att du får användning av knapparna!!!
Vi hörs på msn.
kram tina

2007-03-18 @ 23:18:12
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Anna-Karin

Jättemycket fina grejer gör du vännen!!!
Kram på dig!!

2007-03-19 @ 21:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback