Måndag igen!

Ja, då var det måndag igen då. Men idag har jag inte så ont av det för helgen har varit hur bra som helst.

Först lördagen när vi fick röjt och gjort i ordning källaren och sen den efterlängtade "Paperdolls-söndagen". Premiär för mig, bland alla dessa härliga och givmilda tjejer. Nada problemos om man vill låna nåt eller behöver hjälp! Tusen tack allihop för en rolig dag!! Och vad roligt med ett bekant ansikte, Tina, bland alla nya. Ni kan ju bara föreställa er hur roligt vi har när folk kommer från Trollhättan, Tjörn och Kungsbacka (tror jag) för att träffas och scrappa ihop på "Hising Island". Var väl inte den mest effektiva men fick iaf ihop två "alster", min familj på den ena som ni ser här under ochen med min bror och hans tjej på den andra och den är scrapliftad av Annika.
Grattis Annika som vann tävlingen!!! *kram*

Fick göra ett litet break mitt  i allt scrappande och bege mig ner till Lundbystrand för att kolla när äldste sonen Robin spelade handbollsmatch. Grabbarna mötte ett starkt startande Nödinge, och låg som mest under med 6 mål. Men i andra halvlek kom dom igen och segade sig ikapp till 18-18. Bra jobbat!!!

Idag är jag hemma med yngste sonen Jesper som vaknade imorse med lite feber och kände sig hängig. Ska sätta mig och kontera lite fakturor och kanske blir det en sväng till jobbet i eftermiddag för att ta igen förlorad tid.


Mina grabbar

Vi firade Urban's 39-årsdag under vår semester på Gran Canaria förra året.


Tack än en gång alla Paperdolls!! Och ha en bra start på veckan!!

krAMar Anneli

Kommentarer
Postat av: nancy

Kul att träffas "live". verkligen jätte fina layouter du gjorde igår.Den översta blir min favorit denna gången. Hoppas lillkillen bättrar sig och ingen annan åker på de oxå.Vilken tur,jag hade tänkt att skriva samma rubrik (igen) som dig måndag igen, måste vara något magiskt *L* att vi tänker samma... men ändrade mig i sista sekund.
Ha en bra dag kram Nancy

Postat av: Erica

Tack själv för en härlig dag. Roligt att du trivdes, trodde inget annat i och för sig.... vi har alltid så roligt när vi träffas. Jätte fina LO:s du gjorde!! Kram Erica:)

2007-01-29 @ 15:24:51
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack du oxå Annelie! Det var jättekul att få tjöta live och vara kreativa ihop! Visst är det kul att scrappa?! Jag har försökt att lägga upp foton på min blogg, men det funkar inte. Får felmeddelande hela tiden..suck. Men det kommer...
Ha en härlig dag!
kram Tina

2007-01-30 @ 23:34:39
Postat av: tinafinapinakina

Glömde ju att säga att du har gjort två jättefina layouter!!! men, vart tog nr två vägen då?!?!
kram Tina

2007-01-30 @ 23:43:50
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Robin

De e ju jag ! coolt

2007-03-04 @ 11:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback