Duktiga oss - vilken härlig dag!!

Ja nu har ju röjar-dagen ägt rum. Hela fam. K-M hjälptes åt med källaren som Gud glömde!  Vet inte riktigt hur det "bara" blev så rörigt där nere??? Blev en sväng till tippen med hela bagaget plus en släpkärra full med gammalt bröte. Ungarna tyckte att det var riktigt kul att sortera allt skräp ute på Bulycke Återvinningscentral.Tänk om vi hade fått betalt per kg för allt vi slängde idag, då hade vi varit rika. *L*
 Vi har varit såååå duktiga idag och jag är såååå nöjd!!

Kolla vad som hände efter att vi röjt ut allt och sen städat:
 (Av förklarliga skäl finns det inga före-bilder, för ni hade dött
om ni sett röran där nere) *L*.

170751-12

Min efterlängtade hörna för scrapbooking och pärlor blev verklighet. *L*


170751-13

Med hjälp av min underbara sambo, blev det så här bra. Han tyckte att jag
behövde lite musik där nere i källaren.


170751-14

Jag tutade iväg till Ikea efter städningen och fyndade. Köpte denna underbara
redskapsstång (för köket), allt till nästan halva priset, eftersom det var
utgående varor!!! Bra va?!!


170751-15
 
Och den gamla anslagstavlan fick jag av Jeppe! Här med några av mina
egentillverkade halsband.

Nej, nu är det dags att hoppa i säng så man orkar med allt roligt som händer imorgon. Första fotbollsträningen med grabbarna, Paperdolls och slutligen handbollsmatch för Robin *go Warta*

Natti natti-krAMar!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Heeeeej,ja nu måste det snart vara läggdax.Va fint du fick.Verkligen skillnad. Å synd att jag inte hängde med då!!! Fynda är ju alltid kul :-C Jag kommer snart och provsitter./Kram på hela dej

Postat av: Erica

Suuuper fint :0) Nu bara måse även jag sätta lite fart och skaffa mig en egen hörna.....
Ses om en stund då.
Kram Erica

2007-01-28 @ 09:50:55
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: nancy

ser jätte mysigt ut i din scraphörna. Börjar bli lite avund på er alla som har små rum att "krypa in i när ni ska scrappa då kan man ju hade som man vill jag får hålla mig till ett hörn i vardagsrummet/finrum,de som e posetivt e ju att jag umgås med min man samtidigt som han kollar på tv.:) :) ha en bra dag kram Nancy

2007-01-29 @ 14:55:46
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Anonym

WOW vilken mysig hörna du har fått till! Du, du får gärna komma hit och röja i mitt scraprum oxå...fattar inte att jag aldrig kan bli klar...suck. Stökigt jämt! Får aldrig lägga in fina "efter"-bilder på min blog...hahahahahaaa..
ha det gott!
kram tina

2007-01-30 @ 23:37:47
Postat av: Elisabeth

Hmm rea på Ikea låter bra, ska visst åt det hållet med jobbet idag...den typen av saker hade jag också tänkt ha i min scraphörna. Den dagen vi har röjt ur vår källare...kanske till somamren...eller...
Kul att du gillade träffen i söndags. Själv var jag besviken på att jag inte kunde vara med, bara handla. Det var KUL och att Se alla. Nu är bilderna från vår semester klara så nu ska jag bli kreativ, hoppas jag.
Kram Elisabeth

2007-02-01 @ 08:19:20
Postat av: Malin

åh vad fint du har - vilken mysig pysselhörna, visst är det skönt att ha ett ställe att sitta på!!!

2007-02-05 @ 20:48:46
URL: http://mallafors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback