Så var det helt plötsligt februari!!

Vart tar dagarna och veckorna vägen??? Hann inte blinka så var januari väck! Iofs skönt för då blir det snabbare vår och sommar. Har alltid gillat alla årstider förr om åren, men vad är det för tjusning med en grå, trist och regnig årstid?! Vinter går väl bra, men då ska det vara 5-10 minus och snö inget jädra slask.
Nä, jag tror baske mig att jag blivit en sommarmänniska. Tänk sommar, sol och 25-30 grader varmt 10 av årets månader och smällkall vinter med snö de resterande två!! De hade varit nåt de!!!

Fredag imorgon igen och veckan försvann men himla fart. Man sitter här med dåligt samvete för att man lämnat yngste sonen ensam hemma med feber och förkylning i tre dagar, men va fasen gör man när man känner att man inte hinner vara hemma. Kan vakna mitt i natten och fundera över nåt som har med jobbet att göra. Hopplöst! Men det ska väl bli bättre! Eller?!
Har själv fått en liten kråka i näsan som sitter i vägen och gör mig lite täppt och hängig. Känner mig för övrigt inte på topp just nu, mycket som snurrar i huvudet.
Tur att man har en underbar sambo som man kan dividera med om allt mellan himmel och jord, och som orkar lyssna på ens "gnäll".
Veckan för övrigt har varit full med träning med grabbarna, möten, en underbar manikyr hos kompisen Carina i Älvängen och frisörbesök (idag).

Till helgen bär det av mot Alingsås och Holmalyckan cup i fotboll med grabbarna. Ingen sovmorgon här inte! Samling i A-sås  vid 7-draget! Go morron.....tjenna!!! *gäsp*

Har inte haft mycket tid för knep och knåp den här veckan men har iaf åstadkommit ett litet alster. Tänker på sången: Då går jag ner i min källare...... när jag ska ner till min lilla pysselhörna. *L*

Här kommer den senaste i raden av skapelser! *L*


170751-18
Min bror och hans tjej. Visst e dom fina!!!

Önskar er alla en bra avslutning på arb.veckan och en skön start på helgen!!

krAMar Anneli

Kommentarer
Postat av: nancy

Håller med dig nu får de snart bli varmt och skönt istället än detta trista väder.Ser att ni har då fullt upp med sport intresserade killar 07.00 på en lördag stön kunde de inte lägga de lite tidigare *L* hi hi.
Krya på dig & ha en bra helg
*K* Nancy

Postat av: Annika

Usch era stackare, men vad gör man inte för barnen?
Fullt ös, medvetslös...Tur ändå att du unnar dej tid att göra annat.
Denna var jättefin.Nytt papper? *L*
Vill du vara te-social, kan du greppa luren/kram a

2007-02-02 @ 08:59:54
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Ikka

Nu börjar jag fatta vad det handlar om:) Blev ju hur fint som helst, rena konstverken. Måste dock hålla med Urban: "En sida, ett kort! Många album blir det:)" Det närmaste scrapbooking jag kommer är nog rivningen av tapeter i hallen som jag påbörjade kl 10 igår kväll! Tänkte överraska med ommålad hall när Tapio och tjejerna kommer hem på söndag men märkte när jag skruvade ner diverse grejer att tapeten följde med så det var bara att tänka om och börja riva och sedan blir det väl både spackling och slipning. Får se om jag lyckas hinna med detta i helgen men jag får väl ta Adam till hjälp. Ha en bra helg i Alingsås, det enda jag har på programmet är inomhusträning i Nödinge (av alla ställen:)) på lördag eftermiddag med f97. Vi har fått tid av Annika och p94 som jag tror också spelar Holmalyckan cup. Vi hörs snart igen kompis. Stor kram

2007-02-02 @ 10:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback