Lång dags färd......

...mot kväll!! Kan väl inte annat än erkänna att jag känner mig ganska mör nu. Uppstigning 05.30 imorse för att vara i Alingsås kl. 7.00. Har varit och spelat Holmalyckan cup idag med blandat resultat. Vårt ena lag som spelade första matchen kl. 8 imorse hade väl inte riktigt hunnit gnugga John Blund ur ögonen och startade lite segt. Andra matchen var inte heller nån större hit och det fick bli samling och "uppsträckning" efter den. Killarna tog åt sig kritiken och avslutade tredje matchen med bravur trots förlust. Tyvärr tre förluster och inget avancemang. Vårt andra lag fick lite sovmorgon och spelade första matchen kl. 11. Tre raka vinster men okoncentrerat på samlingarna och därför fick dom klara sig utan "pep talk" inför tredje matchen. Ja, jag säger bara......tonåringar och deras hormoner som är högt och lågt *L*.

Väl hemma vid 14-tiden blev det en "liten" powernap på dryga timmen. Ögonen orkade inte vara öppna.
Blev en liten stund i pysselhörnan efter middagen då jag fick färdigställt en LO på mina föräldrar.

Nu har vi avslutat kvällen med att se på uttagningen till Melodifestivalen. Gick rätt låtar vidare???
Blev inte riktigt som jag tippat men ganska ok ändå. Hade nog velat byta ut Elin Lanto mot Stefan Andersson förstås (kan nog bero på att jag gillar honom skarpt, alla som inte lyssnat på hans skiva Strangers House, har missat nåt väldigt bra!)

Hör att min kudde börjar ropa på mig så smått. En timmas längre sovmorgon imorgon och uppstigning 06.30. Kan bli Alingsås → Lundbystrand → Alingsås imorgon om vårt kvarvarande lag klarar förmiddagens gruppspel och tar sig vidare till slutspel. Dessemellan spelar Robin "seriefinal" i handbollen mot Kroppskultur på eftermiddagen. Håll alla tummar ni har för oss imorgon.

Här kommer LO:n:

170751-19

Ha nu en go söndag!! krAMar i mängder!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja det är väl samma serie av papper?(har dettta till hästen på grönbete hihi.Din Lo är fin,gillar blommorna!!!Fick du med den på köpet av Bosse? Den kan man ju låna *Ler*
Blir trött bara jag tänker på din/er dag imorgon.Pust!(En annan ska ju jobba)Hoppas på tur då.Kram A

Postat av: Malin H

Hej tjejen!
Inte behöver du ha dåligt samvete!!!
Jättefin föräldra LO! Crate pappren passar ju jättebra till dom!!!
Lycka till imorgon!
Kram

2007-02-03 @ 22:58:25
URL: http://www.malinsscrap.blogg.se
Postat av: nancy

Hur orkar du,gå upp så tidigt på dina lediga dagar?? vad gör man inte för sina barn :)
fin lo.*L*
Vi ses en annan dag
Kram Nancy

2007-02-04 @ 03:41:35
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: tinafina

Hoppas att det går bra för dina barn idag!!!
Jättefin lo du har gjort! Du får verkligen gjort mkt!!
kram Tina

2007-02-04 @ 15:04:46
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: tinafina

Du får gärna länka till mig!! Har redan lagt in din!!
kram o gonatt! (nu skall jag gå och knoppa!)

2007-02-04 @ 22:08:30
URL: http://tinafina.blogg.se
Postat av: Ikka

Tjusigt tjusigt på mor och far! Hur gick det igår för grabbarna? ÄIK:s grabbar 94 spelade tydligen Valla cupen på Tjörn och inte Alingsås! Vi tog deras träningstid i Nödingehallen (vår gamla handbollshall så det blev lite nostalgiskt) på lördagen och jag lyckades med konststycket att utlösa larmet! Det började tjuta en stund men slutade ganska snart så jag trodde det var lugnt. Efter en stund kom dock en Securitasvakt så nu får vi hoppas att det inte blir några efterverkningar i form av utryckningsdebitering:( Blir en dyr träning i så fall!
I fredags var Iwi och Mona hemma en sväng och vi har förslag på tjejträffsdatum eftersom vi kom underfund med att det är näst intill omöjligt att hitta ett datum när många kan (för att kunna köra curling tex). Kan vi få till en dag med bara oss 4 får vi vara glada:) Vad vi hittar på kan vi väl bestämma senare men blir det en fredag så kan väl after work vara ett alternativ? De helger som var lediga var lördagen den 3 mars och fredag eller lördag vecka 15 efter påsk. Vad tror du om det? Ha en bra måndag Kram Ikka

2007-02-05 @ 11:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback