En söndag i slöhetens tecken!

Idag har det inte gjorts många knop i det K-M:ska hemmet kan jag säga! Jag och sambon tillbringade ju gårdagskvällen på olika håll. Själv var jag ju på Melodifestivalen i Scandinavium med jobbet, som jag tidigare berättat. Tyckte att det genomgående var bättre klass på låtarna den här helgen jämfört med förra. Jag och min jobbarkompis Micke tvistade om vilka låtar som skulle gå vidare och jag kan ju skryta och säga att jag fick 3 rätt av 4 *L* .
Vi startade med att värma upp  med Hotell Gothias enorma räckmackor och gott vin innan och avslutade med utgång i stan efter. En rolig och alldeles lagom kväll. Var hemma vid 2-tiden eftersom Robin (duktig kille) var ensam hemma. Urban gjorde Stenungsbaden osäkert tillsammans med en massa Warta-ledare på Kick off! Jeppe tillbringade dag och natt hos farmor och Hatte där han blev lika bortskämd som vanligt *L*.

Söndagen har mest tillbringats i horisontalt läge i sängen, framför tv:n. En underbar sportsöndag som resulterade i guld- och bronsmedaljer. Efter Anja och lite hockey fick jag tagit mig i kragen. Steg upp och fick gjort lite nytta.............nej, det var ju faktiskt enbart nöje. *S*
Fick gjort 2 st LO på två av mina äldsta och bästa vänner. Vi har både spelat handboll och fotboll ihop och det var inte igår precis kan jag säga!! *L* Visst är det underbart, Ikka och Mona, att vi fortfarande håller kontakt!!....trots det enorma avståndet på 3,5 mil. *S*

Här kommer dom och sen är det dags för mig att hoppa i säng. Det här tog lite längre tid än jag tänkt mig.

Min kompis "Ikka". Klasskompisar från 4:e klass och genom gymnasiet.
Många, långa och skojiga år tillsammans både på och utanför div. fotbolls-
och handbollsplaner.
170751-31



Mona, dessvärre inte klasskompisar men dock skolkompisar och framförallt
handbolls- och fotbollskompisar tills "Pong" blev klen i knät! *S*
Gissa om det är bra med en vän som äger en skoaffär??!!! *L*
170751-32

Imorgon blir det förhoppningsvis lite tid över för "Walkingdolls"!

Ha nu en bra start på sprotlovsveckan!! / Trötta krAMar Anneli

Kommentarer
Postat av: nancy

Vad härligt att ha kontakt med "gammla" vänner fortfarande. Härliga lo`s.
Vi ses i kväll hoppas jag på Walkingdolls.
kram

Postat av: Ikka

Kanske var förhastat att godkänna den bilden, ser ju ut som en blek trötter som haft mössan på för länge eller nå´t:)
Kommer själv från tandläkaren precis, 900 spänn fattigare men man får vara glad så länge man inte har några hål.
Fredagen blev jättetrevlig och alldeles lagom lång. Vi fick dock fly hals över huvud efter aw då nattgästerna började droppa in. Det visade sig nämligen att det var 18-årsgräns vilket innebär att de som kommer in är "max" 18 år och vissa jobbarkompisar började frukta att deras barn skulle komma in:)!
Ha en bra dag! Kram Ikka

2007-02-12 @ 10:40:04
Postat av: Annika

Fina Lo's i våriga färger...skönt med vänner som man delat så mycket med under så många år!Började skratta åt Ikkas text,max 18 år (man kan se det framför sej *Ler*)Hoppas du har rättat till dej efter helgens bravader.Syns ikväll då,Kram Annika

2007-02-12 @ 12:53:16
URL: http://mellbina68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback