18 dec. - Snart kommer han...

Ja nu är det ju mindre än en vecka kvar tills tomten kommer och jag har varit väldigt...
ganska snäll....i år!! *L*
Nä skämt åsido, men visst är det roligt att få julklappar men desto roligare att ge.
Är  i stort sett färdig med julklappsinköpen. Ska bara köpa nåt ytterligare till gubben och även
nåt mer till Robin, sen är det nog klappat och klart!

Pencilinen verkar bita på tanten och jag känner mig piggare. Har en del jobb att ta igen,
men det ser ganska bra ut.

I helgen var det det ju Citroen Cup, vår klubbs egen fotbollsturnering nere på Lundbystrand.
Vi hade tre lag med men tyvärr var det bara ett lag som tog sig vidare från gruppspelet på
lördagskvällen, men dom åkte ut i första matchen på söndagen. Sista chansen då grabbarna
är för gamla för att delta nästa år. Men sånt är livet! *L*

Fick ett skojigt mail av Annika H igår och måste få dela med mig. Lite tisdagsskoj!


VARFÖR MÄN BESTÄMT SIG FÖR ATT HA KLÄDER PÅ SIG!!


image344


image345


image346


image347


image348


image349


image350



TisdagskrAM Anneli


Kommentarer
Postat av: malin

härligt att du känner dig piggare - skönt också att nästan vara klar med julklapparna...jag är nog också nästan färdig, ser väldigt mkt fram emot jul i år faktiskt :) *kram*

Postat av: Eivor / Ejja

Roligt att höra att du mår bättre. Det var en jobbig bacill(stavas det så*ler*) du fick.
Det är härligt att fixa sista fram till julafton, lite lagomt stressigt tycker jag hör till.

Kram

2007-12-18 @ 21:02:38
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Malin H

Skönt att du känner dig bättre!
Lite medicin kan göra susen :-)
Ja det gick inte så toppen för tjejerna i cupen heller.....spelade mot 95-or.....(mamma dom är srörre än dig och kolla vilka bröst)Inget söndagsspel där inte...,men för Hampus gick det lite bättre, han fick avgöra sista matchen så de gick vidare, men åkte ut första de med:-(
Kram kram

2007-12-19 @ 09:44:03
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Erica

Vad skönt att du mår bättre!! Och visst har du varit VÄLDIGT snäll det vet jag.... så du kommer nog få många klappar av Tomten.
Kram och God Jul & Gott Nytt År! Erica :0)

2007-12-19 @ 10:07:05
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Janette

Hej tjejen!!!!!!!

Jasså du har varit så snäll så att Tomten kommer hem till dig..det låter bra det!!!! Vi kommer att åka till Peters bror som bor i Bålsta med sin fam..Peters föräldrar kommer oxå dit på Julafton så det blir trevligt.
Ha en riktigt trevlig Jul med massor av god mat & paket!!
Många Kramar Janette i Frööölunda

2007-12-19 @ 15:13:48
Postat av: nancy

Vad skönt att höra att du mår bättre.
Jag tror jag skrattar ihjäl mig,måste bara visa den för Anders bla han undrar alltid varför man måste ha massa kläder på sig :)
sköt om dig kram

2007-12-19 @ 16:44:44
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Vad skönt att läsa att du mår bättre. Det var riktigt dunder du åkte på, usch då.
Det låter som du är i fas, det är jag också o det känns underbart.
Scrappa vet jag inte riktigt vad det är ännu, men lusten till detta kommer nog åter.
Stor kram o ta hand om dig

2007-12-20 @ 09:38:00
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Annika

Tjenare! Tomten har lämnat ett paket till dej...hos mej. Hoppas att vi hinner byta innan julafton! När kan du? Kram på dej. Annika

2007-12-20 @ 22:38:44
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Hej Vännen,
vill bara önska dig en go, mysig, ljuvlig och härlig jul : D
Många kramizzzzar från mig

2007-12-22 @ 20:21:10
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback