23 aug. - Hägrande helg!

Torsdag kväll och lugnet börjar lägra sig över hemmet. Veckan har känts lååång men ändå på
nåt konstigt sätt flugit iväg. Tufft att komma tillbaks till jobbet med högar av papper på skrivbordet.
Jag har ägnat mig åt att sortera upp papper och dubbelkolla sånt som gjorts under semestern.
Ibland känns det som man lika gärna kunde gjort vissa saker själv, för det tar faktiskt längre tid
att dubbelkolla nån annans arbete. Men nu är jag snart ikapp!
Har blivit ca en halvtimmes övertid varje dag, så imorgon funderar jag på att smita 2 timmar tidigare
och göra helg redan vid 14.30. Återstår att se om det funkar?! *L*

I tisdags "slapp" jag vara med på fotbollsträningen då det var ledare så det räckte. Ägnade i stället
kvällen åt lite själauppfriskande scrapping (heter det så?)! Påbörjade en LO men kände efter
ett tag att det inte alls kändes rätt och var vad jag hade tänkt mig, vet att jag inte hade varit nöjd
med slutresultatet. Så jag tog loss, tog bort, bytte papper och hade mig! *L*  Blev därför inte klar
med LO:n men har grejat lite varje kväll och nu äntligen är jag nöjd med resultatet.

På nationaldagen satt vi och pysslade under ett parasoll på Annika's altan.
Fick knäppt några bilder och så här blev det:

Pyssel3

Inte heller denna gång fick jag med nån rubrik.  Är väl helt enkelt inne i en rubriklös period just nu! *L*

Gårdagskvällen lades på fotboll, först var jag nere i Krogäng och såg min kära gubbe spela B-lagsmatch,
han satte för övrigt två straffar vilket resulterade i oavgjort resultat och ev. kan det vara så att
seriesegern bärgades redan igår eller om det kanske saknas ett poäng. Ja vi får väl se!
Sedan var det full spurt hem över kullen för att se Sverige-USA, vilket inte var nån större höjdare
men vinst blev det ju iaf.

Idag har vi haft träning med grabbarna. Träningen börjar ju redan kl. 17. Slutar ute i Högsbo kl. 16.30,
så ombyte på jobbet och plattan i mattan för att hinna i tid. Plågade våra två målvakte med lite
egen målvaktsträning idag! Skoj!!

Imorgon är det åter igen........fotboll......"surprise".......på schemat. Då ska Urban spela A-lags match
uppe i Nol och sen hägrar en härlig helg med trevligt sällskap och kräftskiva nere i Frillesås. Ska bli mums!! *L*
 Måste bara se till att hinna till "godisbutiken" för att inhandla lite drickbart oxå,
så håll tummarna för att jag kommer iväg tidigare imorgon.

 Önskar er alla en underbar helg!!!

bAMsekrAM Anneliimage238


Kommentarer
Postat av: elisabethp

vilken fin LO!! Ha så roligt i helgen!!!
kram

Postat av: nancy

Jag håller tummarna på att du kan sluta tidigt idag.Alltid härligt att få se lite fina lo`sar här.Ha en bra helg.
kram Nancy

2007-08-24 @ 09:31:22
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Ikka

Hoppas verkligen att du kommer iväg tidigt idag och skulle det inte bli särskilt underhållande på Nolängen kan du ju alltid köra några km till Sjövallen och kolla istället:)
Ha en riktigt trevlig och god lördagkväll och sedan hägrar tjejkväll på måndag!
Bamsekramar Ikka

2007-08-24 @ 09:46:04
Postat av: Malin

jättefin layout - hoppas att ni får en härlig helg! *kramar*

2007-08-24 @ 15:14:47
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Ita

Det verkar som erat liv kretsar runt fotbol... :)
Kram

2007-08-24 @ 15:24:28
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: annika

Du har full rulle som vanligt *S* Urmysig Lo, fast det hade varit roligare om jag nån gång blev bättre på bild...fast kameran ljuger väl inte *Ler*. Ha det så trevligt.Kramar

2007-08-24 @ 17:46:09
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Erica

Härlig LO:s och härlig helg! Kram Erica :0)

2007-08-25 @ 23:09:38
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Malin H

Den blev ju jättefin!!
Nu med alla nya bokstäver kan du skriva hur mycket rubriker du vill!!
Tack för hjälpen med listerna!! Du är bäst!!!
Försök vila lite under helgen med :-)
Kram kram

2007-08-26 @ 10:03:41
URL: http://malinsscrap.blogg.se
Postat av: Tinafina

Hoppas att du har haft en skön helg!
Jättemysig lo!
kram Tina

2007-08-26 @ 23:26:45
URL: http://tinafina.blogg.se/index.html
Postat av: Maria K

Härlig lo! Skoj att ha scrappvänner på nära håll att fira med! Mycket fotboll blir det
=)
Ha det gott-kramar Maria

2007-08-27 @ 09:49:57
URL: http://mariascollage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback