20 aug. - Tillbaks i vardagslunken igen!

Ja så var man då tillbaks i vardagen. Var väl inte en helt normal start då vi hade tid hos
begravningsbyrån kl. 9 imorse. Hade sååå svårt att somna igår kväll, men så brukar det alltid vara
sista kvällen på semestern, sen hade jag väl en del tankar snurrandes inför dagens möte.
Lilleman (Jesper) hade oxå problem med John Blund igår. Kl. 23.30 hade han fortfarande inte somnat.
Tror att det somnas tidigt och gott här hemma för vissa ikväll. *L*
Dessutom ringde klockan lite tidigare än "nödvändigt" imorse då Urban skulle upp och köra våra vänner,
Lasse och Carina, till Landvetter kl. 7. Är inte alls avis på deras resa till Bulgarien....utan barn!!!!
Usch nu lät jag hemsk, kände jag, men ni förstår säkert vad jag menar. *L*

Besöket hos begravningsbyrån gick bra. Vi fick löst allt, så nu finns det inga lösa trådar att oroa sig för.
Dock tog det lite längre tid än vad som var inplanerat så jag kom till jobbet först vid 12.30.
Sen ska man ju gå runt och heja på alla (ja vi gör så hos oss, en rundvandring för att säga hej och
tala om att man är "anländen"), sen hade jag ju lite frågor att besvara då de flesta hade en
hum om vad som hänt. Kom väl inte igång med arbetet förrän 13,30. Två timmar senare var det som
om man inte haft 4 veckors semester! *L* Back in business!

På hemvägen slog jag en tvärnit på en tapp, köpte en nybakad vaniljfläta och våldgästade min mormor.
Min mamma var oxå där så det blev en mysig fikastund.

Nu ska jag gå ner och prata lite med mina nyss hemkomna barn,
måste ju höra hur första skoldagen avlöpte. *L*

Högar av krAMar / Anneli
image243

Kommentarer
Postat av: Malin H

Vad skönt att det gick bra! Sånt är ju nog så jobbigt ändå!
Visst är det som om man vore en guldfisk när man börjat jobba igen efter semestern :-)
Kram kram

Postat av: Maria K

Konstigt hur fort man är tillbaka i samma gamla lunk igen.! Skönt att besöket gick bra, ett steg på väg.. Fikastunder kan man aldrig få för många av ;-) Kram på dig

2007-08-21 @ 10:18:10
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: Annika

Jag vet precis hur du känner dej efter 1 dags arbete. Tur man har lite *S* minne av att man faktiskt haft semester. Skönt att det gick bra på Begravningsbyrån. Alltid skönt att ha sånt avklarat. Kramen

2007-08-21 @ 14:48:04
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Det är du som ska ha "högar av kramar". Tänker på dig när jag bloggar och hoppas det går bra för er.
Stora kramen Susanne

2007-08-21 @ 20:03:47
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Ita

Va trevligt med en liten hallå runda, fast e man många så kanske det kan bli lite tjatigt? Ha det gott.
Kram

2007-08-22 @ 17:46:41
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Erica

Det är faktiskt skönt med lite vardag igen, eller hur? Även om det tar ett tag för er att återgå till "normal" vardag igen, ändå skönt att det gott bra.. Kram Erica :0)

2007-08-23 @ 09:59:02
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: nancy

håller med.De e faktiskt skönt att komma tillbaka i vardagen igen, fast de e mycket som ska fixas,men snart går de på "räls" igen bara att bita ihop ett litet tag.
Ha de gott kram Nancy

2007-08-23 @ 15:48:29
URL: http://pinknanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback