Slut på helgen!

Jaha, så var helgen slut...igen!!! Men det känns helt ok för en gångs skull med tanke på att det bara är en dags jobb och sen är man ledig en dag ytterligare. Ja man och man förresten, för inte är min "man" ledig på tisdag, utan jag och barnen får roa oss själva. Det lär nog inte bli några problem! *L*

Var ju ledig i fredags och var med Jeppe och hans klass till Ekehagens Forntidsby. Sicken dag vi hade, underbart väder och sååå kul. Hade tänkt att visa lite bildbevis men har inte fått fört över bilderna från kameran till min dator ännu, då dom först måste in i gubbens dator och sen mailas över till min *pust*. Lite bökigt men tror att det har nåt med gammal dator och hyfsat nya USB-portar att göra.

Igår, lördag, var jag och min tränarkollega Mats iväg till Apelsinplan och coachade vårt lag 2. Ännu en seger, 4-0 och vi är fortfarande obesegrade *peppar peppar*. Efter matchen styrde vi kosan mot Kungsbacka och Freeport för att köpa nya gummiskor till barnen. Det blev ett par till dom var och jag blev endast 400:- fattigare, inte så farligt faktiskt. Jag sprang nästan på Peter Siepen inne i Mexx-butiken, han sprang runt och gormade i megafon och det var nån lycklig tjej som hade vunnit varor för 10.000 kr. De hade inte varit helt fel!!
Efter Freeport åkte vi in till Kungsmässan och åt på Buffé, där får du äta så mycket du vill och det finns tex mex, kinamat, vårrullar, pizza-slicar, pannkakor, kycklingklubbor och lite annat smått och gott att välja på. Mums!!

Idag har det varit Paperdolls-träff! Så himla kul att träffa alla och pyssla, prata och fika. Tyvärr brukar det för min del bli fokus på prata, för idag lyckades jag bara få gjort 1 och ½ LO. Förstår inte vart tiden tar vägen???

Den här skissen fick vi att utgå ifrån:    Skiss

Och så här blev mitt resultat: 

image86

Nä, go vänner, nu är det dags att krypa till kojs och strax knoppa in, så att man orkar med arbetsdagen imorgon. Vi stänger kl. 16 imorgon så jag får gå hem en HEL halvtimma tidigare än vanligt *L*.

Natti natti-krAMar!!  image87

Kommentarer
Postat av: Erica

LO:n blev verkligen superfin :0) S:et är så häftigt. Ha en underbar dag på jobbet!!? Kram Erica

Postat av: Annika

Tack för trevligt sittsällskap...bra med idesnack och pepping. Jag satt till 22.30 och fick gjort hela 2 st.Nytt rekord för mej *Ler* Visst går tiden fort när man Är lycklig. En glad Lo och en lika glad Urban. Gillar S:et som blev svenska flaggan. Kram Annika

2007-04-29 @ 23:48:54
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Ita

Tack för igår. Jag glömde säga till dig att flaggan du gjorde på S:et var en himla rolig idé!!
Kram

2007-04-30 @ 06:28:24
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: malin

layouten är verkligen jättefin vännen - kul var det att träffas en liten stund igår kväll... babbla och så! *ler* hörs på msn idag hoppas jag - vi är nog de enda i hela sverige som jobbar... du och jag... *skrattar* kram på dig!

2007-04-30 @ 07:49:08
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: elisabethp

Vad fin den blev! Fräckt att göra så med S;et!!
kram

2007-04-30 @ 12:09:12
URL: http://www.elisabethp.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

*hihi* vilken rolig LO! =D
Jättefin också såklart!! =)
TAck för värmande ord i min blogg...jag är ju pysselsugen som sjutton..men blir helt "förvirrad" när jag sätter mej i min pysselvrå..*suck*
HOppas det släpper snart ;)
KRaam Petra

2007-04-30 @ 13:25:59
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Maria T

Hejsan!
Tack för trevligt sällskap på träffen igår!
Ha en bra valborg!

2007-04-30 @ 13:38:13
Postat av: Malin

du kom väl hem tidigt? det var såå otroligt skönt att kunna smita iväg... ha en skön ledig dag imorgon! *kram*

2007-04-30 @ 22:17:38
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: nancy

jag håller med, man förstår inte vad all tid tar vägen på papperdolls träffarna.Men de e såååå himla trevliga och roliga så vad gör väl de hur många man gör fast jag förstår precis hur de e.
Layouten blev jätte fin.
Sköt om dig
kram Nancy

2007-05-01 @ 16:44:02
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Annika

Tack för titten förut och att vi fick tjötat en stund.Tack så hemskt mycket för det fina kortet,med X-tra kortet i *Ler* samt det randiga linnet.Stora kramen.Annika

2007-05-01 @ 20:21:36
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Malin H

Den är jättetuff din Lo!!! S: et då speciellt!! KUL!!
Ha det så bra i solen!!
Kram kram

2007-05-03 @ 17:42:37
URL: http://malinsscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback