Fredag på torsdag!

Idag har det känts som fredag för mig, fastän det bara är torsdag. Jag ska nämligen vara ledig imorgon och följa med Jeppe och hans klass till Ekehagens Forntidsby. Har varit där en gång förut, för 4 år sedan, den gången med Robins klass. Det blir en riktigt rolig dag imorgon, och fint väder har jag beställt sen länge *L*.

Idag på lunch var jag iväg till min goa vän och fick hjälp med våra deklarationer. Tack Ikka!!!  Hade inte fixat K10-blanketterna lika lätt och smidigt utan Dig!! Härligt med en lunch i solen efter avklarad blankett! *L*  Har för övrigt ett bröllop att se fram emot, bjuden av ovan nämnda vän!! Inte en dag för sent, Ikka!! *L* Har inga andra vänner som varit tillsammans lika länge som Ikka och Tapio. Ikka heter för övrigt Ulrika, frågan är om det finns nån som använder det namnet, och hon har inte finskt ursprung som sin blivande make. *L*

På pysselfronten har jag fått gjort lite "nytta" den senaste veckan. Man smyger till sig en stund här och en stund där, söndagen satt jag en bra stund då det regnade ute och var riktigt pysselväder. Fast det fanns ju en del annat att syssla med oxå, då "Inga" inte vikit tvätt på länge.
Här är iaf vad jag åstadkommit: ett grattiskort som min bror beställt, en LO på Urban, mor och far och sen en kort till Ikkas syster, Jessan, som gifter sig på lördag! Har ju spelat fotboll med alla systrarna Nilsson och haft pappa Nilsson som fotbollstränare i ett antal år. Tänk så många kvällsfikor med te och mackor, och taktiggenomgång på er uppritade fotbollsplan på ert kylskåp, vi haft!! *S* De va tider de!!!

Framsida på kortet för Anders.

Anders1

Mittuppslag och baksida.



LO:n "Bus".

Bus

Och kortet från oss till Jessan och Anders.

Jessan

Nä nu ska jag plocka i ordning lite för morgondagen och sen blir det till att komma i säng. Imorgon ska jag upp och grädda våfflor som Jeppe beställt som utflyktsmat.

Ha en go fredag allihop, det tänker jag ha!!! *L*

krAMar Anneli

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Mycket fint du gör vännen!!
Ha nu en trevlig dag med Jesper i morgon så hörs vi i helgen!! Kram!

2007-04-26 @ 22:01:42
Postat av: Ita

Gud vad roligt med bröllop! Vilken härlig stämpel på det nedersta kortet. Jätte fint.
Kram, vi ses på söndag

Postat av: Annika

Hej!
Ni har tur med vädret idag...Ekehagen är ju så populärt.Kul att Ikka ska gifta sej, blir du inte sugen? *S* Jättefina bröllopskort och Lo. Att du hinner.Pust är det i pauserna mellan fotboll och handboll.Du får komma hit med lite pysselinspiration :-) Vilken tid kommer du på söndag? Fast vi hörs ju säkert innan dess.Kramen Annika

2007-04-27 @ 14:25:27
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: nancy

Kul att se att du börjar komma iform igen.Fina alster du har fått till,vi ses en sväng på söndag hoppas jag :)
ha de gött kram Nancy

2007-04-28 @ 02:42:30
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Erica

Jätte fina saker du gjort. Ekhagen är super-roligt tycker jag. Ses imorgon. Kram Erica :0)

2007-04-28 @ 22:50:17
URL: http://ericasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback