29 jan. -08 - Inte på topp

Inte på topp just nu och det beror enbart på strul på jobbet. Men som tur är finns det
andra värmande faktorer. Tillbringade en trevlig lördag-söndag på Stenungsbaden
tillsammans med en massa roliga Warta-människor efter det var det dags för årets
första Paperdollsträff och det är ju aldrig fel!! Blev inte så många denna gång men vi
som var där hade kul iaf! Visst tjejer!? *L*
Har inte hunnit scanna det jag lilla jag skapade ännu så det får jag visa senare.
Produktiviteten var ju inte allför stor för min del, då jag ju var lite seg efter Stenungsbaden.

Har dock gjort en almanacka till min mor och far som dom fick med posten förra veckan.
Inget särskilt, väldigt enkel då inspirationen inte flödar här just nu.

     

En annan värmande sak är en award jag fått av Louise.
Tusen tack!!

Award

Vill i min tur ge den till alla härliga tjejer i Paperdolls, ingen nämnd och ingen glömd!
Samt till Susanne för inspiration och till Dum-Per för att han skriver så kul i sin blogg, men sorry
Dum-Per, måste tacka nej till frieriet *S*, byter inte bort min gUbbe!
Men jag kan ju kolla om du ev kan åka med i en takbox, men det kostar!! *S*

image391Ha're gött! / krAM Anneli 

Kommentarer
Postat av: Dum-Per

*skäms*.....jamen...gUbben är jag inte intresserad av....men ok...nöjer mig med en takboxplats!!

Postat av: Anna-Karin

Fina almanackor!!!!

2008-01-29 @ 16:12:02
Postat av: malin

vilken fin kalender du gjort - jag borde verkligen också... har faktiskt två sådana som ligger här...
:) *kram*

2008-01-29 @ 18:26:12
URL: http://mallafors.se
Postat av: malin

och du (jag glömde) du ska se att det ordnar sig alldeles fantastiskt bra med jobb... tappa inte sugen utan försök tänka positivt *kram* jag tror på dig!

2008-01-29 @ 18:27:19
URL: http://mallafors.se
Postat av: SusanneSj

Hej Vännen,
saknat dig på bloggen. Hoppas det inte är allt för mkt tråkigheter på jobbet.

Vilken julklapp till din mor o far, måste vart mkt uppskattat.

Hur gullig är inte du då : D Tusen tack för det.
Skickar många kramar till dig

2008-01-29 @ 20:17:41
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Erica

Jättefina almanackor!!
Kram Erica

2008-01-30 @ 08:26:01
URL: http://ericasscrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback