Ett tag sen sist

Höga berg och djupa dalar.....ja just nu känns det inte som om solen skiner på mina 177 cm.. Efter förra veckans sjukdom, eller vad det nu var???, låg hemma med feber och huvudvärk i tre dagar,och en massa andra problem som vi har haft att brottas med inom familjen, så har det inte funnits vare sig lust eller tid att blogga. Fast ibland behöver man skriva av sig men det är inte alltid så lätt, känner jag nu, orden att tala om hur man känner vill inte alltid infinna sig. Men men.....det ska nog lösa sig. Foten i kläm?? Jajjemensan!!! Gäller bara att försöka tänka positivt. Sen har vi ju alltid varandra och det är ju huvudsaken. Kärlek och hälsa framför allt!!

Har ju dock funnits några ljusglimtar sen sist. Alla hjärtans dag med lite mys och fika med familjen. Lunchen tillsammans med Carin, Anita och Pernilla i torsdags. En mysig tjejmiddag i lördags, tack tjejer för "gött tjöt", och sist men absolut inte minst, Paperdollsträffen igår. Mådde dock inte så bra när jag vaknade, frossa och illamående och trodde att vinterkräksjukan flugit på mig, men det var nog snarare så att kärringa Moodh hade lite för dåligt med sömntimmar på sömnkontot. Sent om sider dök jag iaf ner till Paperdollsträffen men saknade den där riktiga inspirationen, men sååå härligt att få komma ner och träffa alla "dollsen" och prata lite. Fick påbörjat en LO som jag avslutat här hemma ikväll istället. Och så här blev resultatet:

170751-37

Ja nu är det dags att krypa till kojs efter en intensiv dag på jobbet. Tack Virre för lunchdaten!! Det ska vi inte ha gjort för sista gången. Nästa gång lurar vi kärringa Nilsson till långlunch i Sisjön.

Ha de gott alla och ta vara på Er!! / krAM



Kommentarer
Postat av: Malin H

Den blev jättefin du!! Snygga bokstäver *fniss*
Ibland behöver man prata av sig, ibland bara vara tyst, ibland bara fokusera på nåt annat en stund!!
Trir att lite pyssel gör dig gott!!
Tänker på er!!
Kram

Postat av: Malin

hejhej - det var kul att träffa dig igår, och nu vet jag ju vem du är *ler* himla snygg layout - gilalr den massor! *kram*

2007-02-19 @ 23:18:04
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Ikka

Jasså du och Virre stack iväg och lunchade utan mig:)! Skönt att du har fått en hel del ljusglimtar när det annars har varit tungt. Hoppas det känns bättre nu. Tjusiga alster du gör. En liten fråga från en novis bara: vad står LO för?:)
Ha en bra dag kompis. Många kramar Ikka

2007-02-20 @ 08:39:43
Postat av: Malin

klart det är ok om du länkar - jag blir bara glad! och nu har jag länkat dig... *ler* ha en fin dag!

2007-02-20 @ 12:52:39
URL: http://mallafors.blogg.se
Postat av: Annika

Lite pyssel och goa tjejer kan göra underverk, för dom flesta! Skönt och behövligt att tänka på nåt annat.Nice Lo, alfabetet är bara SÅ fint.Vi höres.KrAMen Annika

2007-02-20 @ 16:40:46
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Carita

Hoppas allt löser sig till det bästa.
Ps Länka du på.
Kram Ita

2007-02-20 @ 16:41:21
URL: http://itasscrappodatt.blogg.se
Postat av: Erica

Snygg LO och vilket härligt kort :) Hoppas att allt är bättre nu. Roligt att du kunde komma en stund i söndags i alla fall.
Kram Erica

2007-02-21 @ 05:49:19
URL: http://ericasscrap.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

Hej Annelie!! Tack för ditt gulliga inlägg på min blogg!! *glad*
Angående smilegubbarna jag lägger till på min sida så har jag bara "snott" dem från en persons hemsida. Högerklickat på en gubbe å kopierat å sedan lagt bland mina bilder.
Därefter har jag lagt in dem under mina bilder på bloggen så jag lätt kan använda dem när jag vill! =)
Det dumma är bara att det hamnar en ram kring dem.. =/
Hoppas du förstod min knasiga förklaring!! ;)
Ha en bra dag nu!! =)
/Petra

2007-02-21 @ 09:56:25
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Maria

Supersnyggt Anneli! HImla fint matchat =)
HA det gott, så ses vi på nästa träff! Kram Maria

2007-02-21 @ 10:40:46
URL: http://mariascollage.blogg.se
Postat av: nancy

layouten e jätte fin ha den framme så ni kan se på den och tänka på hur gulliga och bra ni har de tillsammans,de alltid jobbigt när någon mår dåligt så e de som hela familjen dras med fast man inte vill. De finns alltid något posetivt de fixar sig sköt om dig /er
kul att du kom ner en stund i söndags de behövde du.Lite ny "luft"
kram Nancy

2007-02-21 @ 12:37:10
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: Tinafina

hej vännen!
Vad roligt att du tog dig ner till paperdolls, trots att du inte kände dig så bra!
Hoppas att allt ordnar sig snart!
Jättfin layout på dig och din stora kärlek!
Många kramar från Tina

2007-02-21 @ 18:03:40
URL: http://tinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback