Fred. 29 jan. -09 - På bättringsvägen

Efter att ha varit hemma från jobbet i 3 dagar, är man nu äntligen på bättringsvägen.
Tror att jag sovit mig frisk, har inte gjort många knop de få vakna timmarna på dagarna.

På pysselträffen förförra helgen upptäckte jag genom
Petra och Sari, en för mig,
helt ny stämpelserie, The Greeting Farm. Blev väldigt förtjust i dessa och stämplade upp
en hel del. Satt förra helgen och färglade en del av dessa och så här blev resultatet:

    

Får väl se vad det kan bli för kort av dem?!
Har en hel del motiv kvar att färglägga så nu är min helg räddad *L*.

Har ju inte bloggat, förutom "tvångsbloggningen" pga tävlingen i veckan, sen början av oktober.
Ska försöka ta mig i kragen och blogga lite oftare, får väl se om jag lyckas eller om det kanske
är dags att avveckla bloggen.

Vad har då hänt sen i oktober? Ja skulle jag berätta det, så skulle det bli en mindre roman,
och vem hade inte tröttnat efter bara ett par rader?! Tänkte istället visa det genom några bilder.

1.
11/10 Urban och Eriksberg spelar seriefinal mot GFF (och förlorar, tyvärr)
2. 31/10 Alla helgons dag och besök på 4 kyrkogårdar; Lundby nya och gamla, Kviberg och Östra
3. 8/11 Mamma går i pension och får mängder av blommor och presenter
4. 14/11 Får en ny liten kamera i för tidig julklapp och fotar lite, tok-Jeppe och Robin har växt om Urban
5. 21/11 Hela familjen på bröllop
6. 21/12 Snön faller
7. 24/12 Julafton
8. 26/12 Glöggpromenad med goa vänner
9. 31/12 Nyårsafton  i glada vänners lag
10. 2/1-10 Vinterpromenad

1.

2.  

3.

4.   Sorry dålig kvalitet

5.    6.  

7.   

8.     

9.     

10. 

Allt för denna gången! Dags att gå och snacka med John Blund!

På återseende! //krAM Anneli




Kommentarer
Postat av: Jenny

Riktigt snyggt målat!!

Postat av: Petra

Det va inget dåligt inlägg du gjort! Snyggt färglagt oxå :)

2010-03-05 @ 00:26:26
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback