26 mars -09 - Snart vår??

Visst känns det som vår.....när man sitter inne och tittar ut, och den underbara solen bara strålar,
men när man går ut på den obligatoriska lunchpromenaden så viner det om öronen och biter i kinderna.
Inte alls lika skönt som man väntat sig men det är bara att stoppa "mp3-propparna" i öronen och
trampa på. Måste ju uppnå mina 8000 steg om dagen och då krävs det att jag utnyttjar lunchrasten,
 för att slippa promenera halva kvällen. Det finns ju lite annat man vill hinna med oxå.
I förrgår var sista dagen av mina 10 v på pulver. Resultat -22,6 kg och -18 cm i midjan.
Jag är sååå nöjd, med tanke på att resultatet var bättre än vad jag hade väntat mig.
Så igår fick jag äta en liten liten lunch, men det var inte alls lika gott som jag väntat mig, trots att det
absolut inte var nåt fel på maten. Hade väl helt enkelt för höga förväntningar. Men jag har ju
några kilon kvar att bli av med så det är fortsättningsvis både pulver och mat (50/50) som gäller.

Efter jobbet idag var jag och Jeppe (lilleman) ute på en cykeltur , han ville ju testa sin nya cykel som
han fick i lite för tidig födelsedagspresent. En tur ner till Coop Eriksberg blev det.

Nu är jag precis hemkommen från
Malin. Tusen tack för lånet av stämplarna och ursäkta att
det dröjde så länge innan du fick tillbaks dem!!  Och tack för en trevlig pratstund, det var värst vad
tiden sprang iväg, och vi som skulle se ett program på tv båda två *L*.

När jag var på hemväg kom snön, det ska tydligen bli lite snöoväder i natt. Återstår att se hur det ser ut
när man vaknar imorgon.

Påbörjade ju en layout på Paperdolls sist och har fått avslutat den samt gjort en "kompis" till den.
Det blev en dubbel-LO från vår Kroatien-resa i somras.
Längtar så tillbaks när jag tittar på fotona där vi sitter på vår balkong med underbar utsikt och
sippar på nåt gott och läskande en varm härlig sommarkväll.
Har jag förresten berättat att det bär av ner till Kroatien i sommar igen!! Lääängtar sååå!

Tack Dolls för att ni lärde oss som inte var med på scrappkryssningen att göra de fräcka pappersblommorna!!




Saknas lite journaling, men det ska jag snart klämma dit!

Här är även en dubbel till som jag gjorde för ett bra tag sen. Det är från min Helsingborgs-resa
med min underbara vän Ikka.






Ha nu en go fredag, (trots förväntad snö) för det tänker jag ha!! *L*

krAM Anneli

Kommentarer
Postat av: Malin H

Ja, jösses vilket väder...var det inte vår vi skulle ha!?

Tack tack tack! För igår....

trevlig helg!

kram kram

Postat av: Anna-Karin

Stor kram till dig min duktiga vän!!!!

2009-03-27 @ 18:42:38
Postat av: nancy

Du är bara SÅÅåå duktig med dina pulver. Du är BÄST!

Layouterna blev jätte fina gillar hur du skrev texten Skål

vilket väder de blev i natt, deppand jag som ville plantera :( i helgen. Nu längtar man ännu mer till underbara Kroatien L

Ha en bra helg kram Nancy

2009-03-27 @ 19:30:04
URL: http://pinknanc.blogg.se/
Postat av: annika.h

fan va duktig du e så många kilon helt underbart,å fina grejer du gör glöm ej tala om hur mycket jag är skyldig har ej glömt kramis .

2009-03-27 @ 22:13:40
Postat av: ElisabethT

Jag säger det igen..helt otroligt duktig du varit med ditt pulver.

Så kul när jag sprang på dig på coop igår.

Kram kram

2009-03-28 @ 12:52:44
Postat av: Petra

Shit va du är duktig och grattis till ditt nya jag.

Jag blir väldigt inspirerad av dig :D

Fiiiiina LO's du gjort och blommorna är kanonsnygga

kram kram

2009-03-29 @ 23:19:59
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-29 @ 23:26:15
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Erica

Anneli du ÄGER som mina barn skulle sagt :)så superduktig. Härliga LO:S och vilka snygga blommor.... Kram kram Erica

2009-03-31 @ 07:32:47
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: Maria K

Jättesnygga LO:s, och blommorna är coola, ni får visa hur!!

Wow vad duktig du är som käkar pulver och går, och har gått ner så himla mycket!! Det är ju väldigt många kilo på kort tid! Imponerande verkligen!

Kram och heja dig!

2009-03-31 @ 21:30:45
URL: http://mariascollage.blogg.se/
Postat av: malin

ja vännen - du har verkligen varit helt makalöst duktig med det du bestämt dig för att göra, jag är så imponerad och tycker att du är helt fantastisk!!! hoppas att maten till 50% snart smakar bättre ;) och att allt fortsätter som du vill - du är bäst! layouterna är supersnygga!!!! kramkramkram

2009-04-01 @ 21:36:46
URL: http://mallafors.se
Postat av: SusanneSj

Det är helt otroligt!!! 22,6 kg, det är snart inget kvar av dig tjejen. Duktiga Du!



Snygga snygga LOs, underbara färger o kombinationer.



kram o trevlig helg

2009-04-02 @ 21:33:52
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Louise (vbg)

men vännen, va mycket som har hänt i ditt liv. Skönt att din far mår bättre nu och att du har tappat några :) kilo. Grattis!! Härliga LO och kort har du oxå hunnit med. Kramiz

2009-04-03 @ 19:43:46
URL: http://louisevbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback