Fred. 3 april -09 - Underbart med fredag!

Visst är fredag en helt underbar dag, hela helgen ligger helt orörd framför en!

Jag och sambon har precis satt i oss 1,5 kg räkor på mörkt mörkt bröd, inget smör och ingen majonäs!! *L*
Jag har inte "fuskat" med dieten, utan jag har gjort ett aktivt val (som vi så fint säger, vi "itrimare",
att äta räkor idag. Tycker att jag var värd det idag efter alla dessa veckor utan att fuska en enda gång.

Har precis tittat och sjungt med, eller kanske snarare hojtat med i Så ska det låta!
Riktigt härliga artister, med grymma röster med idag; Markus Fagervall, Sara Lövgren och Shirley Clamp,
och inte visste jag att Thomas Järvheden hade så hygglig röst. All härlig musik gav mersmak,
så nu måste jag nog sätta på lite mer musik här hemma att sjunga med till.

För övrigt har veckan rullat på, har jobbat, varit och tränat på Itrim och fått i hop mina 8000 steg per dag, med råge.
Min lille Jeppe, han är en riktigt klippa, så fort jag kliver innanför dörren efter jobbet så kommer han och frågar
om jag behöver fler steg. Det är hans sätt att erbjuda sig att följa med mig ut och promenera. Igår "belönade" jag
honom för det, så vi tog en promenad ner till Triumf där han fick glass. Kameran fick följa med och jag fick några
härliga vår-bilder.





Jeppe fick även fångat mig på bild.



Nu ska jag sjunka ner i soffan med en filt och hoppas att min förkylning försvinner!

Måste ju förresten få visa de ljuvliga papprena jag var och hämtade hem i går:

 

Ha nu en riktigt go helg allihop!!

krAM Anneli



Kommentarer
Postat av: Erica

Har också ätit räkor.... älskar det :) och det kan man ju verkligen vräka i sig :) Underbara bilder!

Kram kram Erica

Postat av: Erica

Glömde säga att även jag gärna hänger med och samlar lite steg åt dig om du vill ha sällskap någon dag :) Behöver några själv också ;) Kram kram Erica

2009-04-03 @ 23:18:02
URL: http://ericasscrap.blogg.se/
Postat av: malin

ja visst är fredagar underbara :) jag älskar också den dagen - bäst på hela veckan... gott med räkor, det får det nog bli här snart också. vilka jättehärliga bilder vännen, underbar vårsol ger så fint ljus kram hoppas att hela helgen blev fin för dig och familjen

2009-04-05 @ 14:45:11
URL: http://mallafors.se
Postat av: malin

ja visst är fredagar underbara :) jag älskar också den dagen - bäst på hela veckan... gott med räkor, det får det nog bli här snart också. vilka jättehärliga bilder vännen, underbar vårsol ger så fint ljus kram hoppas att hela helgen blev fin för dig och familjen

2009-04-05 @ 14:45:59
URL: http://mallafors.se
Postat av: malin

först funkar det inte alls arg och sedan när jag laddar om igen - då blir det dubbelt gapskrattar ja nu vet du i alla fall att jag varit här ler kram IGEN!!!

2009-04-05 @ 14:46:30
URL: http://mallafors.se
Postat av: Maria K

Räkor är gott, men jag hade nog inte kunnat låta bli majon =) Skönt att ha en följeslagare på promenaderna! Härliga kort också, och fina papper!

Ha det gott! Kram Maria

2009-04-05 @ 16:31:52
URL: http://mariascollage.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Tack för allt i helgen!!! Du e bäst. Kram

2009-04-06 @ 15:28:17
Postat av: Ikka

Att du kommit igång med bloggen igen och den glada känslan man får när man läser den gör att man själv blir glad, framförallt för din skull! Sååå skönt att allt går åt rätt håll och blir bättre och bättre för varje dag. Dessutom vår i luften:) Du ska se att det blir en underbar tid som kommer. Ha det bäst kompis så ses vi på söndag. Bamsekramar P.S Jeppe är sååå fin på bilderna (och i verkligheten också förstås) D.S

2009-04-08 @ 13:35:25
Postat av: nancy

Vill önska dig en GLAD PÅSK Vännen.

Massa härliga vår kort du/ni har tagit.

Kram

2009-04-09 @ 18:57:40
URL: http://pinknanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback